Spring naar bijdragen

Survival1 BouwWedstrijd #2


CasBrother

Aanbevolen berichten

Hey TorchCrafters!

Na het succes van de eerste bouwwedstrijd van Augustus, met het thema 'Creeper', is de wedstrijd weer helemaal terug, in een vernieuwd jasje. Groter, beter, leuker! Laten we snel kijken wat het thema is...

Huizen is het thema van deze keer! Je kan daadwerkelijk iedere kant op met dit thema; modern, medieval of blokkendoos, het kan allemaal. Alleen de beste 3 huizen zullen in aanmerking komen voor de INSANE prijzen van deze keer! Deze zijn (grotendeels) gesponsord door Rohan_2000 ( @ShootZ) Heel erg bedankt! <3

De prijzen
Het beste huis zal €10,- te besteden in de TorchCraft winkel ontvangen!
De 2e plaats zal 10.000$ ingame money ontvangen.
De 3e plaats krijgt 5.000$ en nog een leuke verassing!

De plots
Bij de vorige bouwwedstrijd hoorde ik heel vaak dat de plots te klein waren! Daarom heb ik de plots een grote upgrade gegeven, naja, eigenlijk het gehele terrein! Met wederom 36 plots, maar dit keer 30x30 (was 19x19)! Je hebt dus ruimte zat om een flink huis te bouwen. Een plot huren kost 20$, je kan er een huren bij CassisBlikje. Je kan de rand van je plot niet aanpassen.

De planning
We gaan nu nog niet van start, we gaan dit weekend beginnen! Aanstaande vrijdag (20:00) gaat de verkoop van de plots van start, vanaf dan heb je 2 weken de tijd om te bouwen, t/m 23 september dus! Op die dag zal de jury zijn oordeel uitbrengen, en de dag daarna (24/9) zal de uitslag LIVE bekend worden gemaakt op www.twitch.tv/casbrother. 

De beoordeling
Maar, wie bepaalt er wie er gaat winnen? De jury. De jury bestaat uit een vijftal mensen, waaronder ik. De jury bestaat uit; Rohan_2000, Ska21, FantaBlikje, SaintSDevastatoR & CassisBlikje. Zijn mogen allemaal een cijfer geven van 0 t/m 10. Uiteindelijk kom je dus op een vijftal van cijfers. De hoogste en de laagste cijfers worden weggestreept, om eventuele partijdige juryleden te voorkomen. Voorbeeld:

Jurylid A geeft een 6, Jurylid B een 7, Jurylid C een 5,5, Jurylid D een 6 en Jurylid E een 7. Het hoogste cijfer is een 7 en de laagste is een 5,5, die worden weggestreept. Wat overblijft is; Een 6, 6 en 7. Deze worden bij elkaar opgeteld en daarmee krijg je het aantal punten van de speler. In dit geval 19.

Overige praktische informatie.
Nog een paar kleine, maar belangrijke dingen die je moet weten voordat je begint met bouwen;
- Wees origineel! Originaliteit en creativiteit wordt zeker meegenomen in de beoordeling!
- Je kan het geheel vinden op /warp Bouwwedstrijd, of via het /warps menu --> Server Warps --> Stone brick.
- Alle items die je nodig hebt om te bouwen moet je zelf regelen!

Voor de rest wil ik @SaintSDevastator nog ENORM bedanken voor al je hulp! Zonder jou was het niet zo awesome als het nu is <3

Groeten, en heel veel succes,
CasBrother | CassisBlikje

EDIT: De livestream zal plaatsvinden op dinsdag 27 september, rond 20:00. Wees er bij!

bewerkt door CasBrother
  • Leuk 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sybyy:

IK DOE MEE!!! (Kan ik reServeren? :P)

 

- Syby

 

19 minuten geleden zei MKVGJAIII:

okee, ik doe mee. kan ik alvast een nummer reserveren?

Reserveren is niet mogelijk om iedereen een goede kans te geven, verder verwacht ik niet dat alles meteen weg is hoor! :tounge_wink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Een kleine reminder voor alle bouwers & geïntresserden; Je kan nog steeds een plot huren! Er zijn er nog 10 vrij. Mocht je nou al een plot hebben, maar wil je wat meer ruimte, dan kan je altijd een nabijgelegen plot kopen voor 40$ extra. 

Je hebt nog tot aanstaande vrijdag om te bouwen. Succes!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 hours ago, CasBrother said:

Een kleine reminder voor alle bouwers & geïntresserden; Je kan nog steeds een plot huren! Er zijn er nog 10 vrij. Mocht je nou al een plot hebben, maar wil je wat meer ruimte, dan kan je altijd een nabijgelegen plot kopen voor 40$ extra. 

Je hebt nog tot aanstaande vrijdag om te bouwen. Succes!

YAS eindelijk!!! Cas ik wil meteen een achterliggend plot kopen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei CasBrother:

Een kleine reminder voor alle bouwers & geïntresserden; Je kan nog steeds een plot huren! Er zijn er nog 10 vrij. Mocht je nou al een plot hebben, maar wil je wat meer ruimte, dan kan je altijd een nabijgelegen plot kopen voor 40$ extra. 

Je hebt nog tot aanstaande vrijdag om te bouwen. Succes!

komt ie nu mee aan hoor...

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...