Spring naar bijdragen

Winkel update


Pixiio

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Djcoco0611:

kan je zo niet eens een /random kit maken?

 

zodat als je dat doet je totaal niet weet wat erin zit (soms voordelen soms nadelen)?

 

zo is er elke dag een andere kit (kan zijn van 64 stone tot 10 dia ofzo)

 

dat wordt heel lastig denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Djcoco0611:

kan je zo niet eens een /random kit maken?

 

zodat als je dat doet je totaal niet weet wat erin zit (soms voordelen soms nadelen)?

 

zo is er elke dag een andere kit (kan zijn van 64 stone tot 10 dia ofzo)

 

Maar dan wel in de winkel te koop doen bedoel je?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Djcoco0611:

kan je zo niet eens een /random kit maken?

 

zodat als je dat doet je totaal niet weet wat erin zit (soms voordelen soms nadelen)?

 

zo is er elke dag een andere kit (kan zijn van 64 stone tot 10 dia ofzo)

 

Erg origineel! Ik zou het zelf wel leuk vinden. Alleen dit kost wel wat tijd van de staff om het steeds te veranderen. Ik denk wel dat dit iets is om in overweging te nemen voor elke gamemode, waar kits zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Het lijkt mij een leuke toevoeging om nog een huisdieren pakket te maken met daarin:

Een lama (als de server 1.11 gaat) en een polar bear of een vex (dat kleine vliegende beestje dat die speciale villager afschiet)

bewerkt door dirk2001
kleine aanpassing :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een idee voor wanneer de server besluit over te gaan naar 1.11 (ver in de toekomst dus):

Shulker Box in de shop. Ik heb al een paar mensen hier over horen praten en dit lijkt mij ook een goed idee voor als je een huge base hebt en je je items gemakkelijk wilt verhuizen naar een andere locatie op de map.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Het lijkt mij leuk om op Prison de functie om gekleurde sign's te kunnen plaatsen te kopen. Ik weet dat dit een Ultragod pre-order dingetje is maar het lijkt mij toch leuk als andere spelers deze kunnen kopen hierdoor heeft de ultragod pre-order groep er geen last van want die hebben dan die functie gratis gekregen.

De prijs dat zou ik niet weten maar een beetje net als plot merge 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-9-2016 at 20:22 zei Djcoco0611:

kan je zo niet eens een /random kit maken?

 

zodat als je dat doet je totaal niet weet wat erin zit (soms voordelen soms nadelen)?

 

zo is er elke dag een andere kit (kan zijn van 64 stone tot 10 dia ofzo)

 

dit is waarschijnlijk makkelijk tedoen door de kit een zombi te late summonen die een loot table heeft met allemaal random dingen erin :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik weet dat dit een oud forum is en dat dit waarschijnlijk niet gelezen zal worden, maar voor de kleine kans dat het wel gelezen word plaats ik het toch.

Ik zat laatst weer eens te hoppen over de server en ik zag dat je op Survival en Skyblock de functies: /afk kan kopen en vanaf een bepaalde rank /sit kan. Het lijkt mij erg leuk om op Prison /afk te kunnen kopen want het is gewoon erg praktisch aangezien mensen dan gewoon snel kunnen merken of jij afk bent of niet in plaats van dat ze in de chat terug moeten scrollen. Verder lijkt het me erg leuk dat /sit bijvoorbeeld een godlike of hoger functie word of dat je het zelf kan kopen want /sit is gewon erg leuk qua esthetische waarde als je zit te vissen of als je afk bent en het geeft dus een leukere sfeer in plaats van dat iedereen zo statisch staat.

bewerkt door dirk2001
Reden er bij gezet.
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-12-2016 at 00:44 zei dirk2001:

Ik weet dat dit een oud forum is en dat dit waarschijnlijk niet gelezen zal worden, maar voor de kleine kans dat het wel gelezen word plaats ik het toch.

Ik zat laatst weer eens te hoppen over de server en ik zag dat je op Survival en Skyblock de functies: /afk kan kopen en vanaf een bepaalde rank /sit kan. Het lijkt mij erg leuk om op Prison /afk te kunnen kopen want het is gewoon erg praktisch aangezien mensen dan gewoon snel kunnen merken of jij afk bent of niet in plaats van dat ze in de chat terug moeten scrollen. Verder lijkt het me erg leuk dat /sit bijvoorbeeld een godlike of hoger functie word of dat je het zelf kan kopen want /sit is gewon erg leuk qua esthetische waarde als je zit te vissen of als je afk bent en het geeft dus een leukere sfeer in plaats van dat iedereen zo statisch staat.

Hey, op survival is al de mogelijkheid om /afk te kopen (Of dat was zo, ik heb m hem namelijk). En /sit krijg je vanaf de Godlike rank.

Groet, Wiksxo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Wiksxo:

Hey, op survival is al de mogelijkheid om /afk te kopen (Of dat was zo, ik heb m hem namelijk). En /sit krijg je vanaf de Godlike rank.

Groet, Wiksxo

 

Op 20-12-2016 at 00:44 zei dirk2001:

ik zag dat je op Survival en Skyblock de functies: /afk kan kopen en vanaf een bepaalde rank /sit kan.

Zoals je ziet zegt hij dat ook @Wiksxo :P. Hij wil die functies alleen ook graag voor Prison

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...