Spring naar bijdragen

Winkel update


Pixiio

Aanbevolen berichten

Hey TorchCrafters! We willen de winkel de komende tijd weer langzaam een beetje blijven veranderen. Welke functies wil jij graag zien? Een nieuwe skullpack? Nieuwe huisdieren? Zeldzame blokken? Nieuwe functies? Of iets totaal anders?

Jij kan je mening geven! :smiley:

Laat het weten.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een global rank.

Met als reward dat als je vote je op elke gamemode de reward krijgt net als vroeger. Ik vote bijvoorbeeld voor skyblock om een Villager egg te krijgen, maar ik zou ook graag claimblocks op survival erbij willen krijgen.

En bijvoorbeeld nog kleine extraatjes die je bij een gewone rank niet hebt.

(Ik weet niet of het mogelijk is, maar dat lijkt me een grote oplossing voor de mensen die actief op 2 gamemodes spelen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-9-2016 at 16:43 zei Mecry:

Misschien dat je op prison ( ook andere dingen natuurlijk ) Geld los van een rank kan kopen. dus dat het goedkoper kan zijn!

Dit is een leuk idee :3

Zelf zou ik het leuk vinden, als je die paarse blokjes, waar ik de naam niet zo 1,2,3 kan zeggen, kon kopen :3

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-9-2016 at 11:56 zei SaintSDevastator:

Wat zou je graag in deze kits willen zien?

Ik heb hier een tijdje over zitten denken, en dat was eerlijk gezegd moeilijker dan gedacht.

Toch ben ik met 2 ideeën gekomen:

Kit brewing.

Hierin zitten verschillende potion ingredients en andere benodigdheden.

Kit farmer

In deze kit zitten verschillende items waarmee een speler zijn eigen farm kan maken. Denk hierbij aan: Een hoe, seeds, dirt en water!

 

Deze kits zijn meer bedoeld voor de spelers die niet genoeg geld hebben om een hoge rank te kopen, maar toch genoeg zodat je een kleine voorsprong hebt op andere spelers :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei ShootZ:

Ik heb hier een tijdje over zitten denken, en dat was eerlijk gezegd moeilijker dan gedacht.

Toch ben ik met 2 ideeën gekomen:

Kit brewing.

Hierin zitten verschillende potion ingredients en andere benodigdheden.

Kit farmer

In deze kit zitten verschillende items waarmee een speler zijn eigen farm kan maken. Denk hierbij aan: Een hoe, seeds, dirt en water!

 

Deze kits zijn meer bedoeld voor de spelers die niet genoeg geld hebben om een hoge rank te kopen, maar toch genoeg zodat je een kleine voorsprong hebt op andere spelers :D 

Misschien een gratis kit saplings, zodat je niet heel de wereld af moet zoeken of saplings van mensen moet kopen als je een bepaalde soort hout wilt?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei xRobert010:

Misschien een gratis kit saplings, zodat je niet heel de wereld af moet zoeken of saplings van mensen moet kopen als je een bepaalde soort hout wilt?

Oh wacht, ik zag gratis niet xD

 

Maar alsnog, ik denk dat dat iets te makkelijk is :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ShootZ:

Kit farmer

In deze kit zitten verschillende items waarmee een speler zijn eigen farm kan maken. Denk hierbij aan: Een hoe, seeds, dirt en water!

Als je eenmaal wat farmspullen hebt, die je gemakkelijk kunt kopen bij andere spelers, is een farm opzetten niet zo lastig. Zo'n kit is eenmalig handig voor een User, maar daarna heb je er niet meer zo veel aan.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...