Spring naar bijdragen

Event Manager


Pixiio

Aanbevolen berichten

Beste Pixiio en de andere staff,

 

Hierbij willen KitKat_TC en SendarPerenijsje (SendarLibelle, SendarIneffable) solliciteren voor EventManager.

We zouden het super leuk vinden om deel te nemen aan het TC-StaffTeam.

Er is altijd wel reden voor een feestje en die zouden wij graag willen organiseren, voor heel TorchCraft.

+ We hebben beide al weleens een Event gebouwd, dus je kan spreken van wat ervaring.

+ Onze leeftijden zijn: 12 (Sendar) en ook 12 (Katelijne)

+ Onze ranks: Sendar: UltraGod op Prison en Vip++ op Survival1

                         Katelijne: Ultragod op Prison en Vip++ op Creative

+ We zijn erg creatief x3.

+ We zijn heel erg gemotiveerd om EventManager te worden.

+ We houden van unicorns.

+ Samen ben je sterker, je kan elkaar helpen en motiveren.

We hopen oprecht dat we een kans maken, want het lijkt ons gewoon fantastisch om zoiets te mogen en zijn.

Gr. SendarPerenijsje en KitKat_TC!!

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heyy,

Ik zou graag event manager willen worden, omdat: Ik heb veel ideeën heb voor mogelijk opgekomde events. Ik heb leuke ideeën die ik heel graag wil uitvoeren op event.

Ik heb redelijke/goede ervaring met bouwen & events organiseren. Tevens heb ik redelijk veel tijd, vooral in de weekeden.
Ik zou het ontzettend leuk vinden om event manager te zijn, vooral omdat ik van gezelligheid en leuke events houdt!

- Quafley

(Succes iedereen!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste tc-staf

Ik zou graag solliciteren naar bovenstaande functie,

ik zit in vwo5 en ben 16, speel op tc sins eind januari 2016 mcnaam(MKVGJAIII)

mijn redenen:

1. Ik heb ervaring met minigames bouwen(incl commands)

2.Ik speel naast tc vaak minigames en zit vol ideën over verschillende soorten events

3.Ik kan vrijdagmiddag/avond of zaterdag de hele tijd online zijn om te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei SendarPerenijsje:

Beste Pixiio en de andere staff,

 

 

Hierbij willen KitKat_TC en SendarPerenijsje (SendarLibelle, SendarIneffable) solliciteren voor EventManager.

We zouden het super leuk vinden om deel te nemen aan het TC-StaffTeam.

Er is altijd wel reden voor een feestje en die zouden wij graag willen organiseren, voor heel TorchCraft.

+ We hebben beide al weleens een Event gebouwd, dus je kan spreken van wat ervaring.

+ Onze leeftijden zijn: 12 (Sendar) en ook 12 (Katelijne)

+ Onze ranks: Sendar: UltraGod op Prison en Vip++ op Survival1

                         Katelijne: Ultragod op Prison en Vip++ op Creative

+ We zijn erg creatief x3.

+ We zijn heel erg gemotiveerd om EventManager te worden.

+ We houden van unicorns.

+ Samen ben je sterker, je kan elkaar helpen en motiveren.

We hopen oprecht dat we een kans maken, want het lijkt ons gewoon fantastisch om zoiets te mogen en zijn.

Gr. SendarPerenijsje en KitKat_TC!!

<3

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heyy! 

Mijn naam is Sander oftewel Reszs ben 16 jaar oud 
Velen van jullie zullen mij kennen en velen van jullie kennen mij niet maar dat kan altijd nog komen.

Bij deze komt er van mij een sollicitatie voor EventManager ;)

Je kan makkelijk met me praten serieus en onserieus maar voor events bouwen ben ik 99% serieus een geintje moet altijd kunnen. Met bouwen heb ik redelijke ervaring niet op alle vlakken van bouwen daarom zou iemand die me aanvult bij de dingen die ik oversla en vergeet! 

Heb veel tijd buitenschool voor events bouwen voor in het weekend ik zou graag me ideeen uitwerken als eventmanager

Je kan me altijd bereiken via Discord,Skype,Teamspeak wat je maar wil!

Verder ben ik origineel niet dat alles wat ik maak compleet zelf verzonnen is maar er misschien een andere draai aangegeven is bij sommige events. 

Mvg,

Reszs

 

bewerkt door Reszs
  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey  TC'ers.

Mijn naam is Rohan_2000 en ik zou mezelf graag opgeven voor Event Manager.

Redenen dat ik denk dat ik geschikt ben voor deze taak:

Organiseren vind ik een van de leukste dingen die er zijn, zelf als het soms niet allemaal volgens plan. Ook steek ik graag mijn tijd in dingen voor de community en vind ik het niet erg om een paar uur langer door te werken dan verwacht.

Overigens wens ik iedereen die hier aan mee doet veel succes, en morgen de beste winnen!

 

-ShootZ/Rohan_2000

bewerkt door ShootZ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat dit kan!

Ik ben Age en 15 jaar oud.

Ik zou het zeer leuk vinden om event manager te zijn. Ik heb al eens een event op factions georganiseerd en ik vond dat zeer tof om te doen! Dit is ook de voornaamste rede voor mij omdat ik veel plezier haal uit het maken van events. Ik kan goed bouwen en ik speel al een hele poos op TC. Ook zie ik er naar uit om met andere te gaan samenwerken. Ik heb al genoeg ideeën klaar liggen en hoop natuurlijk dat ik ze kan uitvoeren!

Veel succes allemaal,

-Age (111age)

bewerkt door age111
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had dolgraag deze taak op mij willen nemen..:sweat:
Maar helaas kan ik vanwege werk deze functie niet op mij nemen, wat ik weer onwijs zonde vindt.

Ik hoop dat de gene die @CasBrother gaat opvolgen net zo goed
en gemotiveerd was als hem, want als er iemand events kon organiseren dan was Cas dat wel..

Ik vindt het dan ook onwijs jammer dat cas geen events meer organiseert!

Maar goed, ik wens de gene die wint veel succes en organiseer (alsjeblieft) weer net zulke leuke events als Cas!:smile:

Mvg
Jonko

bewerkt door Jonko1991
  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Jonko1991:

Ik had dolgraag deze taak op mij willen nemen..:sweat:
Maar helaas kan ik vanwege werk deze functie niet op mij nemen, wat ik weer onwijs zonde vindt.

Ik hoop dat de gene die @CasBrother gaat opvolgen net zo goed
en gemotiveerd was als hem, want als er iemand events kon organiseren dan was Cas dat wel..

Ik vindt het dan ook onwijs jammer dat cas geen events meer organiseert!

Maar goed, ik wens de gene die wint veel succes en organiseer (alsjeblieft) weer net zulke leuke events als Cas!:smile:

Mvg
Jonko

Dankjewel, Jonko! <3

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Pixiio:

Hey allemaal! Voor de event gamemode zoeken we een nieuwe EventManager. Een EventManager zorgt ervoor dat er allemaal toffe events worden gebouwd. Daarnaast is het ook de taak van de EventManager om de events uit te voeren, super leuk dus! :) Uiteraard mag je alle twee de dingen doen in ondersteuning met andere spelers. Je krijgt dan op de event gamemode dan ook OP en de tag: EventManager.

Ben jij geschikt voor deze functie? Post dan in als reactie een aantal regels waarom we jou zouden moeten kiezen. :smiley:

Groetjes,
- TorchCraft team

PS: als je al in het TC team zit mag je ook mee doen!

Wanneer word bekend wie het is geworden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎15‎-‎9‎-‎2016 at 20:29 zei werken23:

hallo pixiio/gebruiker,

ik wil graag 'soliciteren' voor eventmanager omdat:

1. ik hou van mensen helpen enzo

2. ik ben goed in dingen bedenken die origineel en leuk zijn

3. ik ben bijna altijd positief ingestled

4. ik heb deze week mijn tijd verbruikt aan het orginaseren van een giveaway ik vond t leuk en ik heb hier dus al ervaring mee

5. morgen wordt ik 16 en 16 is volgensmij een goede leeftijd voor een eventmanager

ik hoop dat ik eventmanager kan woden omdat het mij heel leuk lijkt.

bedankt voor het lezen en totziens :smile:

 

PS hier is de link naar de giveaway pagina, hopelijk zie ik je daar :)

 

Aangezien je dat bericht gisteren heb gepost zeg ik: HAPPY B-DAYY!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heyy,

Wie nie waagt wie nie win dus here i go,

De naam is Build_it_now, sinds eh 2 jaar? survival2 speler (Godlike++) en vind het heerlijk. Bouwen doe ik heeel graag en is nog leuker als je mag bouwen in de event server! Ik ben 17, en heb teveel vrije tijd, die ik graag zou besteden aan het maken van super coole event maps (ipv stukken grond uithakken op s2 :tired:) Of ik orgineel ben weet ik nie, oordeel zelf maar op S2. 

 

Ik ben groot fan van Spleef en vind dat het skyblock event nog eens gedaan moet worden!  (en heb nog een inventory vol ideeën:smile:! )

Goodluck aan iedereen ! :smiley:

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

bewerkt door Build_it_now
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai!

Ik ben MindYourOwn, een Minecraft speler die nogal verslaafd is :3.

Ik begon 4 jaar geleden met Minecraft. Samen met mijn vrienden begon ik het te spelen. Minecraft groeide en groeide, en zelf kreeg ik er steeds meer plezier in. Minecraft laat me mijn passie uiten. In Minecraft kan ik mijn ideeen en creativiteit kwijt, en de Torchcraft community maakt het 2x zo leuk! :) 

Ik heb er lang over nagedacht of ik wel wilde solliciteren, en ik heb uiteindelijk besloten het toch maar te proberen!

Waarom wil ik EventManager worden?

Ik vind het erg leuk om de leiding te hebben. Op school werd ik met een paar anderen gevraagd om te helpen met het organiseren van evenementen/activiteiten voor lagere groepen/klassen. Ik vertelde mijn ideeen en meningen, maar hielp ook mee met keuzes maken. Ik ging dan ook mee naar het evenement/activiteit, waaronder sportdag, de dierentuin en pretparken. Ik moest in het pretpark dan ook met kleine kinderen rond gaan lopen, zorgen dat ze veilig zijn en met ze in attracties gaan. Hetzelfde geld voor de dierentuin; zorgen dat de kindertjes niet de dieren te eten geven en niet verdwaald raken. Ik had veel verantwoordelijkheid die ik met me mee moest dragen, maar ik kan er wel goed mee omgaan. Ik doe het dan ook met veel plezier! :)

Ik kan redelijk goed bouwen, en heb daar ook veel plezier in! Ik ben erg creatief. Ik heb dan ook selectief gekozen voor de middelbare school waar ik nu op zit, omdat je op mijn school heel veel creatieve vakken krijgt: Houtbewerking, Smeden, Tekenen en schilderen en Boetseren. Dit heeft verders niks met Minecraft te maken, maar wel met mijn creativiteit :).

Ik ben goed in de omgang met mensen. Ik houd van organiseren en kan alle verantwoordelijkheid aan. En Event is sowieso mijn favoriete gamemode :D Ik heb veel ervaring met commands, sinds ik zelf ook een mini servertje heb gehad waar ik met mijn vrienden heel veel lol op heb gehad :). Ik heb ervaring met de Event gamemode, sinds ik met eviepevie (nog) bezig ben met een event. Ik zal mijn best doen om alle spelers zo blij mogelijk te maken met elk event! :)

Dit was mijn sollicitatie! Hopelijk maak ik kans!

ik wens iedereen nog veel geluk!

Mvg. Mind

bewerkt door MindYourOwn
Aanvulling.
  • Leuk 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...