Spring naar bijdragen

De antwoorden


CasBrother

Aanbevolen berichten

Beste TorchCrafters,

Ik heb jullie de afgelopen tijd heel veel vragen op laten doen. Jullie krijgen vandaag de antwoorden.

02:09

Ik begin maar meteen met het grootste raadsel. Ongeveer twee weken geleden gaf ik jullie een vreemde video. Geen comment er bij. Titel? 02:09. Maar, wat zag je in de video? Nog meer vreemde getallen. 09:09, 14:10, 28:10, 25:11, 2:12. Een speler gaf bijna het complete antwoord. Het waren data. Het waren vrijdagen. Speciale vrijdagen. Super Vrijdagen. /\ vrijdagen. 

09:09 was 9 september. De race editie. 14 oktober zou de PvP editie worden. 28 oktober de Halloween Takeover. 25 november Water & IJs editie. 2 december Vuur. /\ Was het logo van deze vrijdagen. Maar, hoe konden jullie dit weten?

Kijk eens goed naar het Super Vrijdag topic. Wat valt daar op? Scroll eens helemaal naar beneden. Juist! Er stond - al die tijd al - /\ helemaal onderaan! De notatie van de data; 26 / 08, 02 / 09 en 09 / 09; Te vergelijken met 02:09 en 09:09. 09:09 kwam in de mysterieuze video voor, en is ook nog eens een race editie? Toeval? Tuurlijk niet!

Mijn helper functie

Waarschijnlijk kwamen bij een aantal van jullie vragen op waarom ze zochten naar een nieuwe Event Manager. Het is vrij simpel; Ik ben er mee gestopt! Er hebben zich een aantal gebeurtenissen plaats gevonden waardoor ik heb besloten te stoppen met mijn helper functie. Ook denk ik dat wat vers bloed in de Event server wel handig is; Mijn bouwstijl was hetzelfde, en mij ideeën raakten op. 

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad in het organiseren van Events voor TorchCraft. Mijn Events staan nog op de Event server, en natuurlijk is de volgende Event Manager vrij om deze te gebruiken; Jullie zullen dus nog niet af zijn van mijn Events! :P

Natuurlijk stop ik nu niet met Event organiseren / TorchCraft. Ik zal op Survival 1 nog steeds de maandelijkse bouwwedstrijd organiseren!

Ik ben ook enorm benieuwd wie de nieuwe Event Manager gaat worden, en wat hij / zij zal maken.

Events die nooit af zijn gemaakt / Nooit laten zien / Mee begonnen.

Project Emergency
Een idee wat ik heel lang in gedachten had, maar er enkel een klein stukje van heb gebouwd, aangezien het zo'n enorm project zou zijn. "Project Emergency" zou bestaan uit twee teams. Team "Evil" en team "Rescue". Pixiio zou zijn gevangen door de leiders van Evil. Aan Rescue de taak, om hem te redden! Dit moesten ze doen dmv puzzels, parkour, pvp en noem het allemaal maar op.

Tribal
Weer twee teams, maar dit keer in de dichtbegroeide jungle. Een soort van Capture The Flag, maar met beperkt aantal items, en wil je toch nog goede items hebben, moet je de grotten in gaan; Maar ook dat zat niet zonder gevaren, want waar jij bent, zijn ook anderen.

30 Lives
Enkele spelers zullen zich dit herkennen *wijst naar TLS zomer staff*. Dit Event voor een beperkt aantal mensen, maar het idee was zeer simpel. Iedereen begon met 30 levens, iemand koos een persoon uit, die persoon werd in een kooi gestopt, en dat persoon zou een aantal punten gaan verliezen. Wanneer er op de knop werd gedrukt, zou de randomizer starten. Er kon dan 1 leven er vanaf gaan, maar ook 12. Of 0. Of 7. Of 4. En ik kan zo wel effe doorgaan :P

Is er meer? Vast wel. Maar het antwoord daarop zal alleen tijd weten.

Het is vandaag 16:09. Het is nu 16:09. Dit zijn de antwoorden.

De antwoorden op jullie vragen.

CasBrother | CassisBlikje
Oud Helper Event.

 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Ska21:

Je was een fantastische helper Cas!

Thanks! <3

7 uur geleden zei Liounax:

Mooie tijden... xd
 

Het was echt leuk met dat zooitje mensen hehe

7 uur geleden zei Kamiel:

Jammer dat je stopt :(

 

Je event waren erg leuk :D
 

Dankje! =)

6 uur geleden zei PhineLove:

 

jammer dat je stopt..

 

Alles heeft een einde.

6 uur geleden zei SendarPerenijsje:

''Dit zijn de antwoorden.

De antwoorden op jullie vragen''

HAHAHAHAHA Cas het lijkt wel een of ander moordonderzoek resultaat ofzo xDD

Nee maar wel jammer dat je gestopt bent HAHAHA doeg<3

Misschien was het wel een moordonderzoek :scream::skull:

6 uur geleden zei age111:

Jammer dat je stopt, gelukkig heb je er goed over nagedacht. Hopelijk zie ik je zo nu en dan op TC :D.

Dat zeker! :D

4 uur geleden zei Tzyc #OTF:

Jammer dat je er mee stopt, maar gelukkig blijf je nog wel spelen. :P
Respect voor alle vette events van je!
-Tzyc

Ik deed het met alle plezier c:

4 uur geleden zei jale1:

Goede tijden!

Maar spijtig dat je gestopt bent, je was echt een top helper Cas! We zullen je events missen, en natuurlijk jou unieke we-style :p

Ik verwijs je graag door naar Liounax' comment, hehe, maar nee, bedankt! Jullie zullen nooit mijn "unieke" WE-stijl missen ;3

32 minuten geleden zei witch04:

Je hebt toffe events gemaakt, Cas! Zoals de meeste al zeiden; jammer dat je stopt!

Er komt vast wel weer iets anders moois/leuks op je pad!

 

Dankjewel, witch! c:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...