Spring naar bijdragen

Adios


HandtasDealerTzyc

Aanbevolen berichten

Hallo spelers van torchcraft.

Mensen die me kennen weten al een tijdje dat ik stukken minder actief ben op tc en eigenlijk alleen nog online kom voor een praatje.
Dit zal ook wel blijven puur omdat torchcraft de server is waar ik echt bekend werd met minecraft.

Ik zelf kom alleen nog maar TC vanwege de goeie oude herinneringen en niet meer omdat ik zo dol ben op deze gamemodes en ik moet dit ook gewoon even kwijt. 
Ik ben voornamelijk zoals de meeste weten bekend met de PvP gamemodes en erger me mateloos hoe dit achteruit is gegaan de laatste jaren.

Redenen:
1.10: ja torchcraft is nu te joinen met 1.7/1.8/1.9/1.10 maar de server draait gewoon op 1.10 met de plugin van TC, dit speelt gewoon totaal niet smooth. de KB klopt voor geen meter je kan gewoon nooit zware combo's maken zoals op 1.8 en 1.9. De hitdetection spoort ook gewoon niet.

staff:De staff van tc doet het ofc gewoon goed vooral respect naar @kaana met wat ze allemaal regelen maar is het niet slim om gewoon iemand die verstand heeft van PvP om hulp te vragen? Niet persee helper maar gewoon meer advies. KitPvP voor het openging werd getest!? Iemand die gewoon niet thuis is in de PvP community mag de kitpvp gaan testen? Het zou me logischer lijken dat je iemand pakt die thuis is in de PvP community. Ook worden er in de lobby's NPC's geplaatst van bepaalde spelers wat gewoon oneerlijk is tegenover anderen. Het lijkt me dan wel zo eerlijk dat je dit voor iedereen doet en niet 2 spelers een extra shoutout geeft?  

kitpvp: niet lullig bedoeld maar kitpvp is super inactief. Ik zelf denk dat dit voornamelijk komt omdat de combat system gwn waardeloos is kwa hitdetection.
Dit komt voornamelijk door 1.10 en zo half jaar geleden werd ik nog afgezeikt omdat ik zei dat kitpvp niet zou gaan lopen op 1.9
 

Aub ga in de reacties niet verder op wat ik hierboven allemaal zei ik vertel het nu puur zoals ik het zie en ik ben niet in voor een hele ruzie.
Dit is tegen niemand een aanval puur mijn mening en iets wat me al een tijdje dwars zit.
Ik heb natuurlijk super veel leuke tijden hier gehad en hoop vaak nog een gezellig praatje te kunnen maken op TC maar echt actief spelen op een gamemode zit er nu gewoon totaal niet in voor mij.

-Tzyc//darkrover1234
 

 

 

bewerkt door Xoezer
Namen verwijderd om ruzie te voorkomen
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Tzyc #OTF:

1.10: ja torchcraft is nu te joinen met 1.7/1.8/1.9/1.10 maar de server draait gewoon op 1.10 met de plugin van TC, dit speelt gewoon totaal niet smooth. de KB klopt voor geen meter je kan gewoon nooit zware combo's maken zoals op 1.8 en 1.9. De hitdetection spoort ook gewoon niet

Torchcraft loop niet met een plugin! :) Minecraft 1.7 is ontzettend verouderd en is dus lastig te laten werken met AAC op dit moment zijn we hard bezig dit te verhelpen! Dit is alleen een ontzettend lastige klus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei age111:

@iXem misschien begrijp ik dit verkeerd, maar staat hier niet dat de servers 1.7 runnen en dat het door de anti cheat komt? 

Server runt op 1.10 maar is te joinen met de andere versies. Hierdoor behoud je dus de 1.10 settings zeg maar waardoor het oude systeem van combo's maken gewoon niet werkt ook niet met de fix dat hits gewoon achter elkaar kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Op ‎26‎-‎9‎-‎2016 at 17:53 zei Tzyc #OTF:

Ook worden er in de lobby's NPC's geplaatst van bepaalde spelers wat gewoon oneerlijk is tegenover anderen.

True. Meeste zijn wel een beetje klaar met dit wat ik om me heen gehoord hebt.

 

Fijn dat je bij zoveel spelers hun woorden uit hun mond trekt.

 

Ik spreek je zeker nog wel eens! ^^

bewerkt door KingDannyOne
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-9-2016 at 15:09 zei Tzyc #OTF:

Server runt op 1.10 maar is te joinen met de andere versies. Hierdoor behoud je dus de 1.10 settings zeg maar waardoor het oude systeem van combo's maken gewoon niet werkt ook niet met de fix dat hits gewoon achter elkaar kunnen.

 

Niet helemaal waar. De bungee loop op 1.10, je kan gewoon joinen met 1.8. etc. De settings behoud je inderdaad wel, maar op de pvp game modes is daar een plugin voor gemaakt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Quafley:

Niet helemaal waar. De bungee loop op 1.10, je kan gewoon joinen met 1.8. etc. De settings behoud je inderdaad wel, maar op de pvp game modes is daar een plugin voor gemaakt ;)

Het is waar er is inderdaad een plugin om het 1.8 PvP ''terug'' te krijgen. Helaas kan je met een plugin niet altijd het complete stukje code kunnen vervangen voor de mc codes zelf. Zo'n plugin is een prachtig idee en helpt veel server owners maar het is niet zoals spelers het willen zien.. En ja om eerlijk te zijn 1.7 is geen mogelijkheid meer... zouden we ook niet meer moeten willen tho.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...