Spring naar bijdragen

1.11 voorstellen


Gast

Aanbevolen berichten

Beste mede survivalspelers,

Nu het eerste snapshot van 1.11 uit is dat echt nieuwe features bevat wil ik graag de discussie starten hoe we dit gaan doen. Dit is namelijk de "Explorationupdate" En we zijn nu eenmaal gebonden aan een border.

Ik had zelf iets bedacht, maar als jullie ideeën hebben, laat die hieronder achter.

1.        De shulker chest; of beter gezecht, een backpack.

            Ik denk dat dit een winkelitem kan worden, want zelfs als je de end opensteld is het aantal shulkers eindig, vergelijkbaar met elder guardians

2.        Wegen

         Met de toevoeging van Lama`s en de functie van een karavaan vormen zou ik graag een idee willen geven waar ik al langer mee zat, ik zou namenlijk zien dat er door de hele server wegen komen. ik was zelf met het aanleggen van wegen begonnen maar dat koste me uiteindelijk teveel claimblokken dat het me iets zou opleveren. als we echter serverbreed wegen aanleggen zou dat anders geregeld kunnen worden. ik denk dat we dan ipv het te claimen, gewoon een weg van pathblokken aan moeten leggen. daarbij is de kans op griefen minimaal aangezien die als je ze mined in dirt veranderen (ook met silktough)

Ik weet dat dit niet direct een functie heeft op een server waar elke rank ./fly heeft, maar het zou denk ik toch wat toevoegen aan de community, en natuurlijk de fun van paarden en lama`s verbeteren.

3.      Exporation

       Het nieuwe fort wat geadd wordt is een echte endgame challenge, ik ging zelf dood met volledig prot 4 armor en hoewel ik geen expert ben is de enderdraak een eitje voor me, de vergelijking is dus duidelijk. wat ik voorstel is dat er 1 woodland mansion geladen wordt en dat dat stukje constand gerecet wordt als een soort minigame, verder moet dan het command ./god uitstaan op die plek. Het zou dan een soort minigame in survival worden, vergelijkbaar met de pvp arena, maar dan met ipv tegen elkaar. je vecht tegen redelijk goede monsters en krijgt toegang tot hun drops. Totum of undying of zo

 

Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb: speel het nieuwste snapshot of ga naar mojang.com. Ook zal iemand anders binnenkort wel een exacte beschrijving van alle nieuwe features van 1.11 geven. Dat is niet mijn taak hier.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal leuke ideeën, maar ik zie niet dat er wegen worden aangelegd over de hele map. Over de hele map wegen aan leggen is niet in een dag gedaan. Als jij hier een paar weken voor uit wilt trekken echter zie ik hier geen probleem in :smile:.  Verder vind ik het idee goed en als je er zoveel tijd in wilt steken zou ik het zeker doen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ShootZ:

Allemaal leuke ideeën, maar ik zie niet dat er wegen worden aangelegd over de hele map. Over de hele map wegen aan leggen is niet in een dag gedaan. Als jij hier een paar weken voor uit wilt trekken echter zie ik hier geen probleem in :smile:.  Verder vind ik het idee goed en als je er zoveel tijd in wilt steken zou ik het zeker doen :D

als dit vanuit de community gesupport wordt en er ook overleg plaatsvind om eventueel over claims te gaan wil ik er best een maand of 2 eventueel voor uit trekken.

aan de andere kant kan de staff dit eventueel worldaddeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wegen aanleggen is voor de server geen probleem, dit word gewoon niet gedaan met bepaalde redenen. Ik zelf denk dat een van de redenen is dat het projecten kan verstoren omdat je die wegen niet kunt overclaimen. Het kan mooie plekken waar mensen willen claimen in de weg zitten. Er is altijd iemand die wilt uitbreiden en er komt ooit een moment wanneer zo een weg dan in de weg zal zitten.

badum tss..

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zie het nut van de wegen eigenlijk niet er zijn mensen die juist heel ver lopen of vliegen op rustig te survivalen of projecten te maken en als je dan overal een weg naar toe wil leggen kunnen ze dat verstoren en precies wat nehir zegt men wil toch altijd uitbreiden op ten duur

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...