Spring naar bijdragen

onlinetime top


workswith

wie stemt voor een reset van de onlinetime top ?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. wie stemt voor een reset van de onlinetime top ?

    • onlintime top resetten
    • houden zo als het is


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

ik ben de laatse half jaar weer meer actief op torchcraft en heel veel online maar kwam er laatse achter dat ik nog 500 uur moes voor ik op plaatse 10 in de onlinetop kon komen en dat vind ik al beste heel veel.

echter moet je als nieuw speler 108 dagen ongeveer online zijn wil je in de top 10 komen. (nonstop 24 uur per dag je pc aan )

daarom ben ik voor een reset van de online time top voor alle nieuw spelers en iedereen dat we weer vanaf 0 kunnen beginen !!! wel zo eerlijk tog ? 

 

Naamloos.png

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat mensen zo graag in die top 10 willen. Ik zelf zou het persoonlijk liever niet willen omdat ja 7000 uur op een blockgame... Weet niet of je daar trots op moet zijn.
Maar ik vind het wel annoying elke keer die reset zo weet ik nooit echt goed meer wat nou mijn totale onlinetime is op torchcraft.
En volgensmij is de bedoeling ervan gewoon je onlinetime te kunnen bekijken ipv te rushen naar die top 10.

bewerkt door Tzyc #OTF
  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je idee @workswith maar de onlinetime top is geen race... 

En ik denk niet dat de mensen die er trots mee in de top 10 staan daar misschien wel willen blijven staan? En als je in 1x alle onlinetime weghaalt dan valt de hele functie van /onlinetime een beetje in het niet want dat is gewoon om te kijken hoelang je al online bent.

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je doet per game een Top 10

bijvoorbeeld:

Top 10 survival 1

Top 10 survival 2

etc etc 

 

Het is niet zeg maar alleen leuk staan in de top 10

het is ook wel een beetje de uren die je hebt ingestoken in Torchcraft.

 

 

maar het is op zich geen slecht idee van Workswith

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei El Diablo:

Of je doet per game een Top 10

bijvoorbeeld:

Top 10 survival 1

Top 10 survival 2

etc etc 

 

Het is niet zeg maar alleen leuk staan in de top 10

het is ook wel een beetje de uren die je hebt ingestoken in Torchcraft.

 

 

maar het is op zich geen slecht idee van Workswith

Dat is opzich wel een leuk idee als het kan @El Diablo


Maar zoals @dirk2001 al zei, het is geen race het gaat erom hoeveel tijd je in Tc steekt in totaal. Niet vanaf 1-10-2016 bijvoorbeeld

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen die de situatie niet kennen, kunnen niet oordelen. ik weet wel beter en het is overduidelijk ook. beetje klaar mee :thumbsdown:

 

ik snap uberhaupt niet waar het idee vandaan komt want waarom zou het eerlijker zijn? het is juist oneerlijk aangezien mensen die nu dan in de top staan opeens naar onder worden gezet terwijl de feiten toch wel zo zijn dat zij het meeste aantal uren hebben gemaakt. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei lizadelana23:

 

ik snap uberhaupt niet waar het idee vandaan komt want waarom zou het eerlijker zijn? het is juist oneerlijk aangezien mensen die nu dan in de top staan opeens naar onder worden gezet terwijl de feiten toch wel zo zijn dat zij het meeste aantal uren hebben gemaakt. 

Ik vindt dit een zeer sterk punt! De mensen die er nu staan hebben echt zoveel tijd in de server gestoken en het is dus wel terecht dat zij er staan. Wel moet ik tussen haakjes toegeven dat sommige mensen met veel onlinetime alleen maar AFK staan op gamemodes waar je niet gekickt wordt. Dus deels is er toch een beetje oneerlijkheid nu. 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lizadelana23 Je oordeelt nu net zo als je zelf stelt. Work kreeg via spelers de vraag of dit mogelijk was, deze speelde hij door naar mij. Waarop ik heb voorgesteld om het eerst aan de community voor te leggen.

Jammer van je reactie, maar je geeft zelf aan dat het niet leuk is als mensen oordelen als ze de situatie niet kennen. Doe dit dan zelf ook niet. 

Vanaf nu weer ontopic, online time reset of niet? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stem er ook op tegen! Vond het de laatste keer al zo jammer dat de onlinetime
werd gereset.. anders zou ik nu ook rond de 6000 uur zitten... en nee.. ik zie dit niet als een
race. Zie het meer als een herinnering aan hoe lang ik hier al zit, en hoe trots ik erop ben dat ik hier na al die tijd nog steeds zit.:relaxed:

bewerkt door Jonko1991
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Wat is het hele nut van de onlinetime top als je het toch van tijd tot tijd reset.. Zodat mensen ook ''de kans krijgen'' om er in te komen? Onzin. Het is geen wedstrijdje ofzo, deze mensen die erin staan hebben nou eenmaal het meest gespeeld en daarom staan zij bovenaan.Deze uren zijn iets waar sommigen trots op zullen zijn.

/playtime is al eens weggehaald en ik heb nu ook geen idee meer hoeveel uur ik in totaal heb, erg jammer.

Laat de onlinetime top lekker zo, met Sick bovenaan.

bewerkt door Xoezer
Offtopic weggehaald
  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...