Spring naar bijdragen

Tips voor Skyblock


Xoezer

Aanbevolen berichten

Beste Skyblockers,

Momenteel zijn we druk bezig om skyblock (nog) leuker te maken! Daarvoor zijn we benieuwd naar jullie input. Welke functies mis je op skyblock? En welke toevoegingen zijn volgens jullie goed voor een rank? (Lees onze winkel eerst goed door, zodat je ziet wat we al aanbieden)

We zijn specifiek opzoek naar een aanvulling op de UG rank. Mochten er andere ideeën zijn, laat ze gerust weten!

Alvast bedankt, namens het hele Skyblock team!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet misschien wel wat :)

Bij de /spawn staat er een admin sell shop voor UltraGods, ik zou het handig vinden als deze ook te bereiken is met /sell hand. Natuurlijk mag dit alleen werken bij de dingen die in die admin shop staan :P 

Misschien een slecht idee maar hé, tis wat :D 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een shop op spawn waar je niet/moeilijk verkrijgbaren spullen (decoratie blocks) kan kopen. Spiderwebs, Dead bush, Redsand, Andesite, Diorite, Graniti ect. 

Zou net als de nether toegang willen tot de end om de nieuwe blocks te kunnen krijgen. Misschien wel het start eiland protecten zo dat er niet een massale hoeveelheid obi het spel in komt.

Als UG mogelijkheid tot uitbreiden van je eiland of extra eiland er bij.

 

 

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Skyblock vrienden,

Een aantal ideeën gaan we zeker gebruiken! Bedankt voor de input :) Ga gerust door met brainstormen, samen maken we er iets mooi's van!

 

(Afgelopen nacht is het /warp menu geupdate. Het zelfde als op survival! Een stuk beter :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even ter verduidelijking van mijn vorige topic.

De veranderingen die ik graag zou zien in de challenges:

Uit de wol challenge net als vroeger een sheep spawn egg krijgen.
De cd challenge repeatable. (Met ook een bruikbaar reward)

Nieuwe challenges:

Nether wart challenge een stack voor een handig rewardje. Wordt dat item ook een beetje interresant.
Een inventory Pumpkin voor 20 Dirt bijvoorbeeld.
Een inventory Melon voor 10 Dirt bijvoorbeeld.

Echte Pro Challenges:

De beacon challenge sta in de omgeving van 10 beacons op je eigen eiland.
Behaal een eiland level van 10000

Dit heb ik tot nu toe kunnen bedenken, geef gerust je mening erover. Als ik meer weet zal ik het bijwerken :)
 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei xRobert010:

De beacon challenge sta in de omgeving van 10 beacons op je eigen eiland.
Behaal een eiland level van 10000

het zou cool zijn als je voor 1 van deze challenges chorus fruits kreeg zodat je zelf purpur blokken kan produceren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu er net een hele mooie update geweest is voor skyblock, misschien daar mee ook de shop(jullie verkopen nu dingen die je niet meer krijgt zo als coins per uur) en wiki updaten.

Er staat genoeg dingen in die er niet meer zijn, veranderd of nieuw zijn. Zou handig zijn als je alle bruikbare commands kan opzoeken. 

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Caingarn:

Nu er net een hele mooie update geweest is voor skyblock, misschien daar mee ook de shop(jullie verkopen nu dingen die je niet meer krijgt zo als coins per uur) en wiki updaten.

Er staat genoeg dingen in die er niet meer zijn, veranderd of nieuw zijn. Zou handig zijn als je alle bruikbare commands kan opzoeken. 

En dat mag dan over de gehele winkel gebeuren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...
5 uur geleden zei Roelinda:

Vraagje. Mijn zoon wil graag skyblock spelen op de  ps4. Wat moet ik doen om dat te kunnen?  Moet je dan wat downloaden of? 

Helaas is het niet mogelijk om java edition servers op consoles te spelen, als op de ps4 spelen belangrijk is kan je het beste een ps4 minecraft server vinden of een map downloaden voor singleplayer.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...