Spring naar bijdragen

Survival1 BouwWedstrijd #3


CasBrother

Aanbevolen berichten

Beste Survival1'ers,

De 3e BouwWedstrijd gaat binnenkort alweer beginnen! Met een vers, nieuw thema, zullen wij van start gaan voor de titel "Beste Bouwer van de maand". Voor een BouwWedstrijd hebben we natuurlijk een thema nodig, en dat thema is..... v1PVxvr.png

Games! Jullie zullen deze maand jullie moeten storten op het thema "Games".

Hoe werkt de BouwWedstrijd?

De BouwWedstrijd is, zoals de naam al zegt, een Bouw Wedstrijd. Iedere maand zullen jullie een thema krijgen waar jullie je creativiteit in los mogen laten gaan. Zo waren de vorige thema's Creeper en Huizen, en deze keer Games! 

Op een zaterdag zullen de plots te huur gaan. Een plot kost enkel 20$, en iedereen kan dus meedoen! Let op: Items om te bouwen moet de speler zelf regelen en zal niet vanuit de organisatie komen. 

Na ongeveer 2 weken bouwen gaat de jury kijken naar iedereen zijn/haar plots. De jury bestaat uit 5 mensen en geeft elk een cijfer van 0-10. Voor meer informatie over de puntentelling, kijk dan onder "Punten"

Een aantal dagen later zal de uitslag live bekend worden gemaakt op www.twitch.tv/casbrother. Ieder plot zal dan een voor een langs worden gegaan en bekeken worden. Na ca. 45 minuten zal dan bekend worden wie er heeft gewonnen!

Punten

Zoals ik al zei, de jury, bestaande uit 5 leden, geeft ieder een cijfer van 0-10, het ligt alleen nog wat complexer dan dat. 

Nadat alle 5 de juryleden punten hebben gegeven, wordt er gekeken naar de hoogste en de laagste cijfers. Die cijfers vallen namelijk af, om evt. omkoping etc. te voorkomen. Voorbeeld:

We hebben jurylid A, B, C, D en E.
A geeft een 6, B geeft een 7.8, C geeft een 6.5, D een 7 en E een 6.5. Het hoogste cijfer is de 7.8 en het laagste cijfer is een 6. De cijfers die overblijven (6.5, 6.5 en 7) worden bij elkaar opgeteld en geeft uiteindelijk de score van het plot (= 20 punten)

De prijzen

Het leukste aan de BouwWedstrijd is natuurlijk dat je iets kan winnen! De prijzen zijn dit keer;

  • Voor de 1e plaats hebben we dit keer het Skull pakket "Eten"! (t.w.v. €7,99)
  • Voor de 2e plaats hebben we dit keer $5.000
  • En voor de 3e plaats hebben we $2.500

Voel vrij om iets te sponsoren, dat maakt het alleen maar leuker!

De planning

Maar, wanneer gaan we beginnen? In de volgende planning staat dat allemaal duidelijk.

  • TOT Wo. 5 oktober: Plots leeghalen van vorige BouwWedstrijd. (Wordt dit niet gedaan dan wordt dit gedaan vanuit de organisatie.)
  • Za. 8 oktober: Niuewe plots in de verkoop
  • TOT Za. 22 oktober: Tijd om te bouwen -> Jury gaat jureren
  • Zo. 23 oktober: Livestream met uitslag.

LET OP: Deze data zijn nog niet zeker, er kan altijd nog iets veranderen, houd het daarom in de gaten!

Nogmaals bedankt @SaintSDevastator voor het plaatsen van HD's, NPC's en een cool berichtje als je het terrein binnenkomt <3

Hopelijk hebben jullie er weer zin in; Ik wel!

CassisFlesje | CasBrother

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei CasBrother:

Sorry voor de vertraging! De jury van deze keer zal bestaan uit; 

Liounax (Anukkk), Brienn, RodneyJohnsonNL (Navelpluisje) & 111age. (Wat een namen....)

Rare namechangers xD. Maar even eerlijk CassisBlikje doet er niet voor onder ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De uitslag van de Wedstrijd is hier!

  1. Is geworden @Tobias_TM met 24,4 punten! Hij heeft het skull pakket "Eten" gewonnen
  2. Gaat naar @jale1 met 22 punten! Zij wint 5.000$
  3. Gaat naar @ShootZ! Hij had 21,2 punten en krijg daarom 2.500$

Bedankt voor het meedoen allemaal! Er zal geen volgende BouwWedstrijd worden georganiseerd namens mij. Heb je interesse om het over te nemen? Stuur me even een privé berichtje.

Groet,
CassisFlesje | CasBrother

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel erg bedankt @CasBrother voor het toevertrouwen van deze taak aan mij. Ik ga proberen deze events net zo leuk (zo niet leuker) te maken als dat Cas dit deed. 

Als mensen nog suggesties hebben voor komende thema's laat ze gerust weten, misschien word jou  thema wel uitgekozen in de toekomst!

-SirRohan

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...