Spring naar bijdragen

Ik ben weer Helper - Quafley


Quafley

Aanbevolen berichten

Heyy iedereen!

Jullie hebben vast wel meegekregen dat ik was gestopt als helper. Ik heb hierin een grote fout begaan. Ik heb te snel opgegeven, en ik te snel de handdoek in de ring gegooid. Er stapelden zich ongelofelijk veel dingen op, veel oude dingen en ook veel nieuwe. Kitpvp was naar mijn beleving totaal misgelopen, ik heb toen voor mijzelf-te snel-besloten te stoppen als helper. Ik heb deze afgelopen dagen veel gesprekken gehad met verschillende leden en staff gesproken. Hieruit lieten veel mensen blijken dat ze het raar en onverwachts vonden dat ik stopte als helper.

 

Ik heb tussendoor een paar gesprekken gehad met Xoezer. Of ik het echt zeker wist, ik heb gezegd "ja". De dag nog dat ik was gestopt als helper kreeg ik dus ontzettend veel berichten binnen van leden en staff leden, "Waarom ben je nou gestopt?", "Ik vondt je zo'n goede helper!". Ik heb daarnaast ook ongelofelijk veel gesprekken gehad met leden en staff leden, waarin zei mij vertelden of ik niet de verkeerde beslissing heb genomen. Dit heeft mij ontzettend aan het denken gezet. Dit heeft mij echt weer op het rechte spoor gezet, en mij laten inzien, dat ik een fout heb gemaakt. Bij deze wil ik mijn excuses aan jullie aanbieden, ik weet dat ik nu ongelofelijk ongeloofwaardig over kom. Maar ik probeer mijn reputatie weer op te bouwen.

Ik hoop dat jullie dit allemaal begrijpen. En nogmaals, ik heb dus een grote fout heb gemaakt.

Ik heb veel gesprekken gehad met @Xoezer Ik ben dus nu weer helper :)

- Quafley

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...