Spring naar bijdragen

Leuke Skyblock foto's


SmexyCover

Aanbevolen berichten

Man o man. probeer je een foto te maken van @Monk_NL in z'n prachtige AFK stand. Wordt ie net wakker D:

Toch maar snel gehaast 1tje gemaakt alleen natuurlijk vergeten F1 te doen. Verpest het weer een beetje. Maar shh, tis m'n eerste foto met Monk_NL en word vergezeld door de heren @xRobert010, @SouperCover@Xoryox en Geheimzinnige_N. En een "lief klein konijntje" die dus blijkbaar niet zo lief is, @werken23 >:D

 

 

2016-12-18_00.48.20.png

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei TheIdiotManiac:

Man o man. probeer je een foto te maken van @Monk_NL in z'n prachtige AFK stand. Wordt ie net wakker D:

Toch maar snel gehaast 1tje gemaakt alleen natuurlijk vergeten F1 te doen. Verpest het weer een beetje. Maar shh, tis m'n eerste foto met Monk_NL en word vergezeld door de heren @xRobert010, @SouperCover@Xoryox en Geheimzinnige_N. En een "lief klein konijntje" (sorry als je een persoon bent D: )

 

 

2016-12-18_00.48.20.png

Dat konijntje was Werken :x

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheIdiotManiac:

Man o man. probeer je een foto te maken van @Monk_NL in z'n prachtige AFK stand. Wordt ie net wakker D:

Toch maar snel gehaast 1tje gemaakt alleen natuurlijk vergeten F1 te doen. Verpest het weer een beetje. Maar shh, tis m'n eerste foto met Monk_NL en word vergezeld door de heren @xRobert010, @SouperCover@Xoryox en Geheimzinnige_N. En een "lief klein konijntje" die dus blijkbaar niet zo lief is, @werken23 >:D

 

 

2016-12-18_00.48.20.png

Was een gezellige dolle boel! Thanks guys <3

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

http://imgur.com/gallery/uGfHG (Afbeelding zo plaatsen werkt helaas al een tijdje bij mij niet)

Na een tijdje AFK staan, helemaal alleen, dachten deze slimes mij even gezelschap te houden. Zijn er toch nog mensen/dieren/mobs die blij zijn om mij te zien. :D (is natuurlijk een grapje)

 

Hmmm.. Nou ik zou zeggen tegen de mensen ga nooit AFK staan op een Y1 platform. Als je terug komt kun je meteen 50 slimes killen namelijk D:

http://imgur.com/gallery/hbGb7

 

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...