Spring naar bijdragen

the end


hyperschildpad

Aanbevolen berichten

Ik heb juist eens rondgekeken en zag dat er veel discussie was over the end en dat we er niets mee kunnen doen...

Wel, ik dacht dat ik dan ook maar iets zal zeggen :p 

Met de komst van 1.11 worden er dus ook zo.n soort shulker boxes ofzo toegevoegd, ik verwacht niet dat dit zou worden toegevoegd want dan is het /bp command dat je krijgt als je een rank koopt dus nutteloos. En dan zou het al minder nodig zijn om een rank te kopen.

Ik heb ook gezien dat er iemand met het idee kwam voor 2 ends te maken, waarvan voor te exploren, waar je alleen mag hakken en niet kan claimen. Toch zou ik de gewone end beschermt laten om daar de griefing tegen te gaan (behalve de 4plaatsen die je nodig hebt om de draak te doen spawnen en de ruimtes voor die regeneratie ^lampen^ te kunnen schieten) als je dan de enderdragon verslagen hebt en  het portal er staat om naar dat andere stuk end te gaan hebt, kan je beginnen minen en farmen.  Zo kunnen er een bepaald aantal items ook op de markt komen wat (als deze een mooie VASTE prijs krijgen ook wat bijdragen voor de economie). Uiteraard kunnen de admins etc dan wel de eytra's weghalen zodat tc zijn inkomen ook niet verliest.

In de andere end (de 2de) zou ik het dan anders aanpakken. Heel de end blijft beschermt maar wel weer dat je de enderdragon kan killen en terug laten spawnen. Maar deze keer zal de uitdaging groter kunnen zijn. Als daar de diff. nu eens op hard zou staan dan zouden de 'betere' (niet ik, ik ben een ramp) minecrafters die dragon kunnen killen en een betere ervaring kunnen hebben dan wanneer de diff. op easy staat. In die end zou ik dan ook een verlenging maken van /warp xp. In de xp warp kan je zo'n teleporteerding kunnen maken zoals bij /warp pvp die je kan leiden naar een enderman-xp farm. Ik ben bereidt om deze zelf te maken als dat gemakkelijker is voor de admins. Het zou een xp farm zijn die altijd aan staat en zeer effectief is.

 

Wat vinden jullie van deze ideeën  (als je er iets van snapt ?) 

groetjes 

hyperschildpad 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey hyperschildpad.

Leuk dat je zo mee denkt. Mij lijkt het idee dat je in een end blocks kan minen geen goed idee, aangezien bepaalde items (o.a. purpur blocks en end rods) waarschijnlijk in prijs gaan dalen en de mensen die hier echt geld voor hebben betaald zich benadeeld kunnen voelen.

Verder lijkt het idee dat de dragon steeds lastiger word te verslaan me geen slecht idee, alleen heb je vanaf godlike /god. Dit betekent dat er veel minder uitdaging is als je commands zoals /god en /fly hebt, maar er zijn vast bepaalde dingen die hier aan gedaan kunnen worden (waar ik waarschijnlijk geen verstand van hebt.)

Over het algemeen vind ik het een leuk idee, alleen zijn er nog wel een paar dingen die volgens mij niet al te best gaan werken. 

 

- SirRohan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste tcers

Alhoewel dit niet de eerste keer is dat er een voorstel gedaan wordt over de end. Het probleem is dat mensen die nog steeds in 1.8 leven nog steeds bang zijn dat de hele end leeggehakt kan worden. Nu is dat in 1.9 nog steeds niet onmogelijk, maar de tijd die er voor nodig is om alleen al de chorus fruit weg te hakken zou jaren kosten. Dus even samengevat: Het is onmogelijk om de end leeg te hakken.

Chorus fruit is iets wat nog niet op de server beschikbaar is, de purperblokken wel. Het fruit heeft echter ook een functie met de random tp. In pvp en in gebouwen is dit een nog weinig bekende tacktiek waar meer mee gedaan kan worden dan de meeste denken. Ik hoop dat dit ooit beschikbaar komt op survival.

Wat het idee over 2 ends betreft heb ik een net iets ander voorstel. Tussen het eiland van de draak en de rest van de endeilanden zitten ongeveer 1300 blokken. Tijdens het resummonnen van de enderdraak wordt een deel van het main island gereset. Dit is eenvoudig uit te breiden naar het hele eiland. hierdoor zijn er twee delen van de end. Net zoals in de pvp arena moeten dan in het main island /god en /fly uitstaan. Ik heb twee weken geleden een zelfde idee gepost over de nieuwe woodland manchion. kijk daar voor meer info

Dat shulkerboxen de functie van /backpack waardeloos maken ben ik het niet mee eens. Enderchesten zijn er al jaren en hebben nooit een probleem veroorzaakt. verder kan een shulkerbox door dispensers geplaatst en door pistons gebroken worden. de mensen die wat van redstone weten moeten hier de enorme hoeveelheid aan mogelijkheden in zien toch?

 

Als laatste: Alle respect voor de bouwers van /warp xp, maar een endermanfarm is 100 keer beter.

 

 

Ik hoop dat dit niet discussie nr. 100 is waar niets mee gedaan wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MKVGJAIII:

Ik hoop dat dit niet discussie nr. 100 is waar niets mee gedaan wordt

Als je echt wilt dat er iets mee gedaan wordt, stuur een ticket naar [email protected]! Dan kijkt en reageert de staff ernaar.

 

Verder vind ik het een leuk idee, ben alleen wel benieuwd hoe je dat kan gaan uitvoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MKVGJAIII:

Beste tcers

Alhoewel dit niet de eerste keer is dat er een voorstel gedaan wordt over de end. Het probleem is dat mensen die nog steeds in 1.8 leven nog steeds bang zijn dat de hele end leeggehakt kan worden. Nu is dat in 1.9 nog steeds niet onmogelijk, maar de tijd die er voor nodig is om alleen al de chorus fruit weg te hakken zou jaren kosten. Dus even samengevat: Het is onmogelijk om de end leeg te hakken.

Chorus fruit is iets wat nog niet op de server beschikbaar is, de purperblokken wel. Het fruit heeft echter ook een functie met de random tp. In pvp en in gebouwen is dit een nog weinig bekende tacktiek waar meer mee gedaan kan worden dan de meeste denken. Ik hoop dat dit ooit beschikbaar komt op survival.

Wat het idee over 2 ends betreft heb ik een net iets ander voorstel. Tussen het eiland van de draak en de rest van de endeilanden zitten ongeveer 1300 blokken. Tijdens het resummonnen van de enderdraak wordt een deel van het main island gereset. Dit is eenvoudig uit te breiden naar het hele eiland. hierdoor zijn er twee delen van de end. Net zoals in de pvp arena moeten dan in het main island /god en /fly uitstaan. Ik heb twee weken geleden een zelfde idee gepost over de nieuwe woodland manchion. kijk daar voor meer info

Dat shulkerboxen de functie van /backpack waardeloos maken ben ik het niet mee eens. Enderchesten zijn er al jaren en hebben nooit een probleem veroorzaakt. verder kan een shulkerbox door dispensers geplaatst en door pistons gebroken worden. de mensen die wat van redstone weten moeten hier de enorme hoeveelheid aan mogelijkheden in zien toch?

 

Als laatste: Alle respect voor de bouwers van /warp xp, maar een endermanfarm is 100 keer beter.

 

 

Ik hoop dat dit niet discussie nr. 100 is waar niets mee gedaan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei ShootZ:

Verder lijkt het idee dat de dragon steeds lastiger word te verslaan me geen slecht idee, alleen heb je vanaf godlike /god. Dit betekent dat er veel minder uitdaging is als je commands zoals /god en /fly hebt, maar er zijn vast bepaalde dingen die hier aan gedaan kunnen worden (waar ik waarschijnlijk geen verstand van hebt.)

Gelukkig kunnen dit soort functies ook uitgezet worden ;)

Mooi topic Hyper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...