Spring naar bijdragen

Prison (Mogelijke Update)


87p

Aanbevolen berichten

Hallo allemaaaaal,

Ik had een idee voor de volgende Prison update. Ik weet niet of hier al mee zijn gekomen want ik heb niet alles doorgekeken. Maaaaar... Het leek mij persoonlijk wel leuk als er een soort 'Goodieboxes' komen. Dat er soms random Chesten in de mine zitten. Ik denk dat dat dan ook te vinden is op 'Goodiebox plugin'. Het komt er op neer dat er in elke mine enderchesten zitten die alleen degene die hem vindt de enderchest kan openen, en dus niemand anders. Ik denk dat het het leukste is als er stuff inzit gebaseerd op de desbetreffende mine. Bijvoorbeeld in 'Mine A' zit $50 of $100. En in 'Mine Z' zit bijvoorbeeld $50k. Een ander idee is na 5 votes een soort 'Votekey' te krijgen waarbij je een 'Votechest' kan openen waar Money of Stuff inzit wat ook gebaseerd is op je rank.

Laat maar weten wat jullie ervan denken :D

-87p

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei 87p:

Hallo allemaaaaal,

Ik had een idee voor de volgende Prison update. Ik weet niet of hier al mee zijn gekomen want ik heb niet alles doorgekeken. Maaaaar... Het leek mij persoonlijk wel leuk als er een soort 'Goodieboxes' komen. Dat er soms random Chesten in de mine zitten. Ik denk dat dat dan ook te vinden is op 'Goodiebox plugin'. Het komt er op neer dat er in elke mine enderchesten zitten die alleen degene die hem vindt de enderchest kan openen, en dus niemand anders. Ik denk dat het het leukste is als er stuff inzit gebaseerd op de desbetreffende mine. Bijvoorbeeld in 'Mine A' zit $50 of $100. En in 'Mine Z' zit bijvoorbeeld $50k. Een ander idee is na 5 votes een soort 'Votekey' te krijgen waarbij je een 'Votechest' kan openen waar Money of Stuff inzit wat ook gebaseerd is op je rank.

Laat maar weten wat jullie ervan denken :D

-87p

Hoe leuk dit ook klinkt, ik denk niet dat ze dit gaan adden. Ook is er al vaak gevraagd of er vote chesten kunnen worden geadd, helaas word dit niet gedaan. Dit heeft vast wel een reden, ik zelf vind het echt een gaaf idee en dit zou mij en zeker ook andere meer overtuigen om te gaan voten. Zoals ik al zei, helaas heeft dit waarschijnlijk zijn redenen. Wel fijn om te zien dat andere dit ook graag in de game zouden hebben :P Alhoewel hoeven die goodieboxes van mij niet :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...