Spring naar bijdragen

sinterklaas op torchcraft ?


snoep_zak

Aanbevolen berichten

Oke hier ben ik weer :D

ik (en paar andere prison spelers waar ik de naam niet van weet xD) zaten een beetje grapjes te maken over sinterklaas op prison, en dat soort dingen, ik heb een idee bedacht (ik weet niet of het mogelijk is, aanpassen mag -als jullie het echt gaan doen dan he xD)

boeven mogen ook hun schoen (chest) zetten, maar hoe gaan we dat dan doen, op je plot ? nee dat is niet echt handig, ik dacht dus (aangezien er cellen zijn) dat er tijdelijk een warp komt (bijf /warp sinterklaas) waar je voor 2$ een soort  mini cel kan claimen, maar waar alleen een chest staat, dit wordt natuurlijk mega veel werk voor mods/admins en zo, dus mischien een systeem bedenken dat iedereen het maar 1 keer kan doen ? en dan we het al dagen van te voren doen ofz ?

 

 

-Abel

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Leuk idee :thumbsup:

Eerst even wachten totdat Sinterklaas in 't land is, en dan is het nog de vraag of hij een bezoekje brengt aan de gevangenis. Maar misschien als jullie je heel lief gedragen, hij bereidt is wat in jullie schoenen te stoppen! :smirk:

ja, ik heb gehoord van de hoofdbewaker dat we ons dit jaar heel goed hebben gedragen :D

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...