ChitaZ Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Beste Torchraft members Een tijdje geleden deed ik namechange (jaar geleden) nu ben ik terug gekomen en me hele skyblock is weg omdat er toen daar ploblemen me waren Kan je alsjeblieft de skyblock van Sem410 opzoeken en aan Sem_SC geven Als u mij niet geloofd dan kom ik zelf online en maken we een afspraak op je server Dank u <3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Even een mailtje sturen naar [email protected] daar zullen ze je verder helpen. Fearsum88 en ChitaZ > 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ChitaZ Geplaatst 10 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 @Chita Laatst zijn ook alle skyblock eiland die meer dan een half jaar inactief waren en onder level 50 waren gewist. Kan zijn dat je daarbij zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden