Spring naar bijdragen

Afscheid als Helper


Spaghettisliert3

Aanbevolen berichten

Hi lieve gevangenen,

 

nee, ik ben inderdaad niet overleden :skull:. Ik wil zeggen dat school het mij sinds dit jaar erg moeilijk maakt genoeg online te komen, dit is dan ook de reden dat jullie mij afgelopen tijd maar weinig hebben gezien. Mede dankzij dit heb ik besloten te stoppen als Helper: aan een helper die er nooit is hebben jullie natuurlijk niets. :sleepy:

Ik heb een hele leuke periode als Helper achter de rug, met veel gezellige mensen gepraat en veel spelers op weg kunnen helpen. Ik ben zeker van plan langs te komen als ik tijd heb, maar mijn Helper tag is inmiddels overgedragen aan @dirk2001 en @Graseter (troes1) :sweat_smile:. Zij zullen vanaf nu de grootste schurken aanpakken om de rust te bewaren.

Voordat ik dit bericht beëindig wil ik nog even een special thanks doen naar wat mensen van Prison waar ik het altijd leuk mee heb gehad :smirk:@Isastyle @compelintje @Zak_Patat @Jakobja @Amiraa @Coolemous @GamerLittleKing @MindYourOwn @Leonarda9 @eviepevie @faatimaatje @iXem @Tzyc en eigenlijk nog veel meer.. :thumbsup:

 

Met héél, en dan bedoel ik ook echt héél veel, groetjes,

Spaghettisliert3 :)

bewerkt door Spaghettisliert3
  • Leuk 16
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...