Spring naar bijdragen

Kitpvp taal


tstijmen

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei Joost:

Er word nu veel gestookt door speeszz in prison en ja ik weet het /ignore maar dit is toch ff niet normaal ?!

http://prntscr.com/d80ped

Je kan beter even een mailtje sturen naar [email protected] als je iemand wilt aangeven met die screenshot :). Met deze post gaat de staff waarschijnlijk niks doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Justin (Spot):

Ik vind het raar dat ze op die manier de reports doen, waarom niet gewoon via het forum?

Omdat het daar overzichtelijk is en omdat je op het forum dan niet kan zien of anderen het al behandeld hebben zonder dat ze het hele stuk moeten lezen. Het is veel handiger voor de staff zelf. Vandaar :).

En ja ze hadden ooit een ticket systeem op het forum maar dat buggde dus hebben ze het verplaatst  naar de mail:thumbsup:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei xRobert010:

Omdat het daar overzichtelijk is en omdat je op het forum dan niet kan zien of anderen het al behandeld hebben zonder dat ze het hele stuk moeten lezen. Het is veel handiger voor de staff zelf. Vandaar :).

Ja maar als het hier toch al staat kan je t gelijk behandelen xD hoef je niet speciaal te wachten op een mailtje ;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Amiraa:

Ja maar als het hier toch al staat kan je t gelijk behandelen xD hoef je niet speciaal te wachten op een mailtje ;)

Het probleem is dan dat alle andere mensen ook opeens denken hee hier behandelen ze het ook. Dan wordt het dus een chaos. Schiet ook niet op ;)

bewerkt door xRobert010
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Justin (Spot):

Ik vind het raar dat ze op die manier de reports doen, waarom niet gewoon via het forum?

We behandelen alle klachten Via het ticket/mail systeem.

Zo blijft het zowel voor ons als voor de spelers duidelijk. Op die manier wordt het forum niet volgestopt met klachten berichten, (wat weer een beetje negatief staat) en kunnen wij altijd alle klachten makkelijk terug vinden in het systeem. Juist voor dat overzicht willen we graag dat alles via een ticket/mail verstuurd wordt. 

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk maakt waarom we via dat systeem werken.

Groetjes <3

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Monk_NL locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...