Spring naar bijdragen

prison ideeen voor de nieuwe mines


stephanmijn

Aanbevolen berichten

Misschien wel nether warp A tot Z wie weet met, beacons met haste en speed om sneller te mine (sneller mine = meer moneyzz:D$ )

Er zijn tot nu toe nog maar een beperkt aantal blocks in omloop zoals andesite, diorite, granite, quarts, soorten hout, en zand maar geen netherrack, of soulsand, nether bricks, de niewste purpur blocks en clay soorten dat zijn blokken waar de prisoners hartstikke mooie gebouwen kunstwerken en meer mee kunnen.

Nog 1 vraag aan jullie prisoners wat zouden jullie in /warp nether-A willen. Welke blokken uit het boven genoemde lijste zou jij kiezen.

2016-11-24_21.18.04.png 

 

ben ik blokken vergeten die eigenlijk wel in prison noodig/gewild zijn zet het in de reacties

als je dit nou een leuk idee vind laat dan een reactie achter met #next-prison

bewerkt door stephanmijn
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij lijkt het inderdaad leuk om de mine een extra te geven, bijvoorbeeld nieuwe blokken die eerder niet tot nauwelijks verkrijgbaar zijn zo denk ik inderdaad ook aan klei want het is me toch n drama om klei te vinden bij /warp vip maar het lijkt mij ook leuk om in de nieuwe mines inderdaad purper block en andere 1.9-1.10 blocks te doen. En natuurlijk ook een beetje variëren van mines dit nether voorbeeld is een goeie maar er kan er ook een komen van de end (waar je natuurlijk purper blocks kan vinden want die hebben met de end te maken) en dan zou je hier in de nether mine weer quartz of gewoon netherrack kunnen vinden dan past het decor er ook een beetje bij. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...