Spring naar bijdragen

Survival 1 Bouwwedstrijd #4


SirRohan

Aanbevolen berichten

TC Bouwwedstrijd #4.jpg

Hey TC'ers,

Het is weer tijd voor een nieuwe bouwwedstrijd. Deze keer is het thema: Feestdagen!

In het kader van de opkomende feestmaand wil ik graag een bouwwerk zien van jullie favoriete feestdag in december.

Natuurlijk zijn er zoals gewoonlijk weer een paar leuke prijzen te verdienen. Deze keer zijn het de volgende:

Nummer 1: 7.500 coins +32 diamond blocks
Nummer 2: 5.000 coins +16 diamond blocks
Nummer 3: 2.500coins en 16 diamond blocks

Plots zijn vanaf donderdag 1 december tekoop voor $25 per stuk bij mij (SirRohan), en hier kan je tot en met 24 december aan werken. In de dagen daarna maak ik de uitslag bekend.

Veel succes en veel plezier met bouwen ;)

-SirRohan

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Praten met andere spelers over de bouwwedstrijd? Of gewoon kletsen over andere bouwwerken en projecten op TorchCraft? Dat kan vanaf nu ook hier. (Is nog een WIP, fouten e.d. graag melden bij mij (SirRohan).)

-SirRohan

(p.s. laat in een reactie je Discord naam+ ingame rank achter voor een role in Discord!) 

bewerkt door ShootZ
Informatie toevoegen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei FutureForce:

Helaas geen geld meer en het is heel moeilijk om aan geld te komen.

daarbij heb ik het te druk om mijn oude project af te breken,

 

Iedereen die meedoet Veel success

 

FutureForce

Het kost 25$ Dat zijn 5 diamonds verkopen he?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
On 1-12-2016 at 9:01 PM, xRobert010 said:

Het kost 25$ Dat zijn 5 diamonds verkopen he?

 

heb mijn diamonds hard nodig en er zijn gewoon te weinig opties om geld te kunnen krijgen (ps op het moment helemaal geen omdat chops niet werken).

Er is gewoon totaal geen economy op de server alle ranks lager dan die een shop kunnen maken kunnen niet aan geld komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Er zijn genoeg opties om geld te krijgen, alleen zijn de meeste mensen te lui om wat te doen.

Als ik op mijn user-account een uur zou minen heb ik genoeg geld om meer dan 10 plots te kopen, zonder ook maar een shop te hebben. Je kan dus gewoon makkelijk geld verdienen zonder shops, door met je medespelers te handelen.

-SirRohan

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De uitslag van de wedstrijd is bekend. Aangezien er maar 5 man mee hebben gedaan, en maar 3 hun bouwwerk af hebben gemaakt was het niet moeilijk om snel tot een besluit te komen.

Met een gemiddelde van 8,45 punten heeft Jale1 de hoofdprijs te pakken.

Tobias_TM heeft de tweede plaats behaald met een gemiddelde van 7,4 punten.

En de laatste die zijn gebouw daadwerkelijk heeft afgemaakt en daardoor met een gemiddelde van 7 punten de 3e plek binnen heeft gehaald is verdan2002.

De andere 2 deelnemers (Liounax en Mat_Mans) hebben hun bouwwerk niet af gemaakt en hebben daarvoor geen punten binnen gehaald.

Hierbij feliciteer ik de winnaars, die de komende dagen hun prijs bij mij kunnen ophalen.

Overigens post ik morgen een topic met een (aantal) changes die ik ga invoeren vanaf de volgende wedstrijd.

 

-SirRohan

bewerkt door ShootZ
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...