Spring naar bijdragen

Kerst selfie wedstrijd


compelintje

Aanbevolen berichten

Jingle Bells Jingle Bells Jingle All The Way

 

Ja ja kerst is gearriveerd op TorchCraft en overal is de sfeer al goed te proeven.

Op prison is een heus kerstdorp ontstaan met jawel een huisje speciaal voor de kerstman. 

Nu is er iets heel leuks wat je daar kan doen, maak een selfie van jou en de kerstman,

zet deze selfie onder dit bericht in een reactie

2016-12-09_03.41.58.png

 

Onder de selfies loten we iemand uit die een leuk prijsje krijgt

 

Dus! Pak je camera erbij zet je beste duckface op en maak de leukste, grappigste, mooiste selfie die je maken kan

 

De kerstspawn is gebouwd met dank aan:

Saizis

Isastyle

compelintje

 

veel succes met selfies maken en alvast fijne feestdagen

Het prison team

 

(update!)

De kerstactie is afgelopen. We zijn druk bezig met het bekijken van alle selfies en het kiezen van een winnaar we hopen binnen nu en overmorgen de uitslag bekend te kunnen maken :D

  • Leuk 10
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Monk_NL featured en pinned this discussie

Nou hehe 

Ik heb het forum gevonden en was ook nog is klaar met mijn skin designen dus bij deze: Mijn kiekje met lord Santaclaus :) 

Het verhaal bij het plaatje (niet dat het hoeft maar het is leuk)

Het was een een mooie nacht in prison de vogeltjes waren aan het fluiten en de vissen wouden wel bijten bij /warp vijver. Toen er op eens een verschrikking genaamt: Kerstmaker_nl kwam die alles koud en besneeuwd maakte eerst dacht men van wow dit is niet cool maar toen werd er wat nieuws uit gevonden in de gevangenis het wel beruchte "sneeuwballen gevecht" de mensen vielen bij de bosjes iedereen werd geraakt... Niemand was veilig        Dat was het moment dat het goeie geweten/slechte geweten spelletje in mijn hoofd begon, :star: Goed geweten: Dirk je bent een staff-lid help de andere spelers en red ze tegen de verschrikking_nl die met sneeuwballen strooit :star: Maar het duiveltje op mijn andere schouder liet het er niet bij zitten en zei: :star: Dirk je bent helper niet levensredder tssss... Ga lekker schuilen bij de kerstman rondom de haard en neem het er is lekker van dan kruip je dicht bij de haard en bij de kerstman krijg je het lekker warm en als iedereen uit is gevochten kom jij aan met je peleton aan sneeuwballen :)  :star: Ik zit natuurlijk niet voor niks in de gevangenis dus mijn slechte kant won uiteraard :P En daar zat ik dan klaar om straks uit het niks toe te slaan, en ik dacht weetje ik maak een leuk kiekje voor die wedstrijd. Dus bij deze <3 

http://imgur.com/4EjJx4v

En omdat ik toch niks te doen had behalve huiswerk en leren maakte ik er ook nog maar een mooi verhaaltje bij :star: :D 

 

:star: Alvast een hele fijne kerst allemaal :star: 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kerstselfie? :o
Hier mijn awesome selfie met de kerstman die nu boven mijn bed hangt <3
(Met Piet te slijmen of al zijn 8 sokken boven de haard gevuld mogen worden)

Btw kerstman als u dit leest ik ben heel lief geweest dit jaar & ik was niet degene die alle koekjes opgegeten heeft die nog aan het afkoelen waren, dat was @Nehiris4you.  *knikt overtuigend*

KerstSelfie.png

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Liounax:

Btw kerstman als u dit leest ik ben heel lief geweest dit jaar & ik was niet degene die alle koekjes opgegeten heeft die nog aan het afkoelen waren, dat was @Nehiris4you.  *knikt overtuigend*

Kerstman kerstman geloof asnoek niet! Dat had ik nooit kunnen doen, ze had me opgesloten in haar kruimeldief!

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...