Spring naar bijdragen

Gezelligheid met staff en belangrijk nieuws!


MisterLeroyy

Aanbevolen berichten

Hey Torchcraft! Ik ben het weer Leroy2211!

Ik dacht het word wel weer eens tijd voor een forum post dus bij deze :P

Ik vloog dus vrolijk door de server om hout te hakken tot dat ik een vreemde machine vond!

Toevallig was @Isastyle online en ik vroeg haar om even te komen kijken, vervolgens komt @SaintSDevastator en daarna ook @Monk_NL oftewel zowat de hele s1 staff werd opgetrommeld! en achteraf bleek het gwn een automatische cobble generator te zijn xD 

Achteraf hebben we nog een leuk selfie gemaakt met monkie en isa! (selfie beneden)

Dan nog even wat interessant nieuws!

Misschien hebben jullie van de survival 1 weleens iets in de chat gezien over de T.S.S?

Nou op het bericht van die vreemde machine kwamen ook 2 T.S.S agenten zoals ze zich zelf noemen. Ik heb 1 van hen ondervraagd en ze schijnen 2 teams te hebben nu 1 op survival1 en 1 op creative. ze willen spelers helpen en de staff helpen met het reporten van schelden, hacks en op creative het zoeken naar ongepaste plots en gekopieerde skulls. ze hebben op survival 1 een basis waar ze liever geen onaangekondigd bezoek hebben. voor de rest weten we dat ze in full black enchanted pakjes rondlopen. we weten nog niet wie hun leider is maar misschien dat mensen in de reacties tips hebben. er zal hier voor door mij een extra forum post aangemaakt worden om updates hier over op te zetten.

selfie monk en isa! http://imgur.com/a/Uv1t9

 

Dit was het weer latahh

 

 

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei El Diablo:

T.S.S is toch een ziekte ?

 

Toxic Shock Syndrome, maar noem het liever The Society Shop :P

Denk echter dat er met deze post meer in de richting van TorchCraft Secret Service gedacht moet worden w00t w00t

Onze eigen MI6, CIA, NSA, FBI, KGB, BVD, etc.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Leroy2211:

Hey Torchcraft,

Dit is de forum post van de T.S.S. Hier zullen we updaten achter laten. Ook vertellen we wie wij zijn en wat wij doen. Wij zijn dus de Torchcraft Security Service. Wij willen spelers helpen en ook de staff helpen. (In deze post staat al een kleine uitleg) je kunt in de reacties solliciteren maar meestal zoek ik mensen op op de server.

 

*Update 1: Ik ben dus de leider en oprichter van de T.S.S binnenkort groepsfoto met al onze leden.

@Monk_NL :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...