Spring naar bijdragen

T.S.S


MisterLeroyy

Aanbevolen berichten

Hey Torchcraft,

Dit is de forum post van de T.S.S. Hier zullen we updates achter laten. Ook vertellen we wie wij zijn en wat wij doen. Wij zijn dus de Torchcraft Security Service. Wij willen spelers helpen en ook de staff helpen. je kunt in de reacties solliciteren maar meestal zoek ik mensen op op de server.

 

*Update 1: Ik ben dus de leider en oprichter van de T.S.S binnenkort groepsfoto met al onze leden.

*Update 2: even een kleine update: We zijn nu actief op Creative, Skyblock, Survival1 en Survival2! Prison en Kitpvp coming soon!

Solliciteer hier:

T.S.S logo 2.png

bewerkt door Leroy2211
update
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei werken23:

maak ook een skyblock 'team' ;P 

ps dit is een sollicitatie(soortvan) xD

Hey werken23, 

Een team op skyblock staat zeker op onze planning, maar we zijn nog bezig om creative In orde te maken. Ik spreek je graag een keer op survival 1.

Mvg Leroy2211 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Leroy2211:

Hey werken23, 

Een team op skyblock staat zeker op onze planning, maar we zijn nog bezig om creative In orde te maken. Ik spreek je graag een keer op survival 1.

Mvg Leroy2211 

ik ehh ben nooit op s1 maar ik ben meestal nolife op skyblock ;P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MKVGJAIII:

de TSS heeft ook al een afdeling op terra, alleen is die vrij onevenwichtig over de kingdoms verdeeld.

niet dat ik dat erg vind #Azerothvoordewin

Oh vertel @MKVGJAIII want daar weet ik niks van en voor zover ik weet ben jij geen T.S.S lid. Want mijn leden weten dat er geen team naar terra komt omdat dat misschien de roleplay verpest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Graseter (troes1):

Awesome! Als er zo'n team op kitpvp komt dan zijn er geen hackers meer over :D

vervang lemons door hackers:

“When life gives you lemons, don’t make lemonade. Make life take the lemons back! Get mad! I don’t want your damn lemons, what the hell am I supposed to do with these? Demand to see life’s manager! Make life rue the day it thought it could give Cave Johnson lemons! Do you know who I am? I’m the man who’s gonna burn your house down! With the lemons! I’m gonna get my engineers to invent a combustible lemon that burns your house down!”

~Cave Johnson

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-12-2016 at 22:57 zei Leroy2211:

Oh vertel @MKVGJAIII want daar weet ik niks van en voor zover ik weet ben jij geen T.S.S lid. Want mijn leden weten dat er geen team naar terra komt omdat dat misschien de roleplay verpest.

Het domste wat je kan doen in een Geheime dienst is om te zorgen dat 1 iemand alles weet, het op een na domste is om over interne zaken op een publiek forum te gaan discussieren.

 

PS: er is geen roleplay op terra, al zijn er wel plannen om die te laten komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei MKVGJAIII:

Het domste wat je kan doen in een Geheime dienst is om te zorgen dat 1 iemand alles weet, het op een na domste is om over interne zaken op een publiek forum te gaan discussieren.

 

PS: er is geen roleplay op terra, al zijn er wel plannen om die te laten komen

Oke @MKVGJAIII ten eerste het is geen geheime dienst. En ten tweede ik heb nog geen antwoord op mijn vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...