Spring naar bijdragen

Skyblock Starters Pakket


TheIdiotManiac

Aanbevolen berichten

Hey mensen,

Ik zat eens te denken... Zelf heb ik op skyblock een behoorlijk goed eiland, goede farms en UltraGod (met nog een tweede account waarop ik Godlike++ heb) dus goede kits. Als je als nieuwe speler op skyblock komt is het leuk dat je natuurlijk een paar begin spullen krijgt zoals: Sowieso 3 dia's op je island (lekker zoeken), /kit handleiding (handig voor een paar commands) en /kit welkom (leuke begin dingetjes) en een kist op je island waarmee je ook heel wat dingen kunt. Maar aangezien ik door mijn cactus overdosis heel veel zand krijg op een dag wil ik dat wel 'doneren' aan nieuwe spelers als een EXTRA (soort van) beginners dingetje. Met natuurlijk andere dingen, helaas zou dat per nieuwe speler verschillen want ik kan niet elke keer aan een nieuwe speler /kit ugpvp (dia armor set met dia sword) geven. Maar ik wil wel graag bouw blokken waaronder: Stone Bricks, Stone, Grass Blocks (misschien eens Dirt) en Sand weggeven :D.

Dus ben je een nieuwe, of redelijk nieuwe speler (wees hier graag eerlijk over..), meld je dan hier of bij mij op skyblock zelf en ik geef je wat extra spullen.

Mvg, TheIdiotManiac :D 

EDIT: Er is een mogelijkheid dat dit weer terug komt maar bereik te weinig spelers hiermee dus dat word allemaal in-game geregeld xD

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-12-2016 om 14:58 zei TheIdiotManiac:

Nog even een mededeling, binnenkort komt er meer informatie over wat er sowieso in komt te zitten. Als je dit 'goede doel' wilt helpen mag je gerust wat stuff doneren. Alles gaat zeker weten naar de nieuwe spelers!

Hierbij de update voor wat er in de pakketten zit: Sowieso 1 diamond armor deel (niet het hele pakje dus). Tools waaronder: dia sword, dia pickaxe, dia axe. Sommige zullen enchanted zijn sommigen helaas niet. En een paar starters blokken: 96 (Red) Sand, 32 Grass Blocks, 5 stack Stone Bricks of Stone of Cobble en als laatste (niet zeker aangezien ik zelf hout te kort heb) 32 logs. Voor sommigen zal ik ook Iron Ingots hebben, alleen ben ik die zelf nu even aan het opsparen zodat ik straks genoeg heb om weg te geven :D

Laat weten aan nieuwe spelers dat ze dit dus aan mij kunnen vragen :D. En anders dat ze even het forum checken. Alvast bedankt voor de mensen die dit doen!

 

Mvg. Tim

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf een starter pack gekregen op skyblock, omdat ik daar niet heel gevorderd ben. Heel erg fijn @TheIdiotManiac het helpt je echt om van start te komen want dingen als eten enzo kan je makkelijk op je eiland vinden maar een beetje steen, goede tools en wat iron is echt geweldig! Want stone kan je wel krijgen maar dan moet je telkens met een stone pickaxe gaan kloten of via challlenges een iron pickaxe fixen maar nu met jou starterpacket kon ik gewoon meteen van start met alle spullen die ik normaal echt niet had behaald.

Thnx daarvoor :D 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...