Spring naar bijdragen

warned door xrobert


Bitterbalkorrel

Aanbevolen berichten

Ik heb je ingame al gezegd dat je naar [email protected] moet mailen als je een klacht hebt. Ten tweede heb ik die warn niet gegeven maar dat was @dirk2001. En ten derde KroketKorrel (Die naast jou zat) Zei dat je Quafley was vandaar dat ik dat ook dacht.

Ik hoop je zo genoeg geinformeerd te hebben.

Mvg xRobert010

bewerkt door xRobert010
Woordje vergeten :D
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Bitterbalkorrel:

hey,

Ik verwacht geen reactie of dat ik gedewarned wordt. Maar ik ben het niet eens met hoe xrobert zijn helper taken uitvoerd, eerst beweerd hij dat ik 1 of andere @Quafley ben en daarna word ik gewarned voor helemaal niks. Als er nog een betere manier is om te klachen vertel het mij want dit is gewoon belachelijk.

Klagen*

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bitterbalkorrel, wat jij "niks" vind kan voor anderen heel wat anders zijn. Op skyblock had je ook niet echt een bepaalt goed gedrag samen met KrokketKorrel. Als er dan wat van gezegd word, kom je meteen weer te "klagen" wat totaal onnodig is. Luisteren kan ook gewoon als een helper wat zegt. Dat je tegen mij een grote mond hebt moet je helemaal zelf weten, trek ik me ook niks van aan maar tegen de staf mag je wel wat meer respect tonen.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @Bitterbalkorrel, jij als ervaren Skyblocker zou toch moeten weten hoe we klachten aanpakken op TorchCraft.

Huh? maar... maar...  hoe dan?

Inderdaad! een mailtje sturen naar [email protected] zoals @xRobert010 ook al vermeld heeft, en jij ook zelf altijd weet te vertellen tegen andere spelers in de chat.

Ik vindt overigens, @Bitterbalkorrel of moet ik @Quafley zeggen? (vul dat zelf maar in) je ook niet netjes gedragen als jij zegt dat het IQ van ons -9000 is, wat uiteraard niet eens kan. Ik hoop niet dat dit onze Helper van KitPVP was die dit schreef, anders zou ik een beetje teleurgesteld zijn. 

Ook het Helperschap van @xRobert010 werd door jou aan de orde gebracht, je was naar behoren niet helemaal tevreden. Misschien een slimme oplossing dit gewoon netjes te melden aan Robert, of hem tips geven, wat ook een leukere optie is voor Robert omdat hij daarvan misschien weer wat kan leren.

Daarnaast, @Bitterbalkorrel, zou ik graag nog even in een party gesprek willen met Kroketkorrel (jou 1e account als ik het goed heb). Ik ben namelijk niet helemaal gediend van jou uitspraken naar mij toe. Je zal vast wel weten waar ik het over heb. :) 

 

Groetjes,

SouperCover

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Monk_NL locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...