Spring naar bijdragen

Giveaway Skyblock


Michieljong98

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Michieljong98:

Beste skyblockgenoten, 

Binnenkort ga ik een giveaway doen op skyblock, wat ik precies weg ga geven weet ik niet, en welke datum het is weet ik ook niet, maar ik geef in ieder geval een week sowieso de tijd om je voor te bereiden :)

 

Meer informatie gaat nog volgen, maar onthoud dat het een grote giveaway gaat worden met wss ook wel een rank of andere dingen uit de torchcraft winkel :)

 

Groet,

 

Michieljong98

Lekker duidelijk wat en wanneer :P.
Maar leuk Michiel ;) Ik doe mee

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-12-2016 at 21:43 zei Michieljong98:

Beste skyblockers,

 

Er komt een prachtige giveaway rond oud en nieuw door Michieljong98 en werken23 op Skyblock!

 

-Degene die het mooiste vuurwerk kan maken, wint een 5 euro coupon voor in de torchcraft winkel. Dit vuurwerk kan je inleveren vóór 1 januari 20:00 uur 
 bij /warp giveaway en dit vuurwerk wordt door werken23 beoordeeld! Graag 2 keer hetzelfde vuurwerk inleveren aangezien we het dan beter kunnen  beoordelen! Als er maar 1 ingeleverd wordt heb je een mindere kans om te winnen. Winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de dropparty!

-Op het forum valt er 1 coupon van 15 euro!! te winnen. het enige wat je hoeft te doen is deze forumpost te liken, en een reactie hieronder te zetten met 
 "ik doe mee!". Door dit te doen wordt je in een randomizer gezet met je naam en maak je automatisch kans op deze prijs! De winnaar hiervan wordt tijdens  de  ingame dropparty bekend gemaakt!

-Omdat het natuurlijk kerst geweest is, valt er ook een prijs te winnen met het beste kerstverhaal! Dit zal een prijs van een 5 euro coupon zijn. Het enige wat  je hoeft te doen is in een boekje een prachtig kerstverhaal te schrijven, die te signen, en ook bij /warp giveaway in een hopper te gooien. Je hebt tot 1 januari  23:45 uur de tijd om deze in te leveren! Deze boeken worden beoordeeld door Michieljong98 en werken23! Winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de  dropparty!

-De grootste prijzen zullen met een bouwwedstrijd weggegeven worden! Een 25 euro coupon voor degene met het mooiste bouwwerk, en een 10 euro coupon voor het meest originele bouwwerk. Uiteraard zal hier een bepaald thema aan vast zitten, en dat thema is: WINTER!!! (seems legit :X)

 Dit bouwwerk hoef je uiteraard niet op skyblock te maken, dat kost je veel te veel spulletjes. Dit bouwwerk mag je lekker maken op Creative!
 Om kans te maken op de winst, moet je je Plot ID in een boekje schrijven, signen, en ook bij /warp giveaway in een hopper gooien! 

 Laat je creativiteit de vrije loop en bouw maar raak :) 
 Bouwwerken worden beoordeeld door mij en werken uiteraard. Datum van beoordeling: 12 januari!  zodat we mooi de tijd hebben om iets moois te bouwen!

Graag ook je bouwwerk op de USER PLOTWERELD, en niet op de GODLIKE PLOTWERELD

 

 Uiteraard sluiten we het af met een mooie dropparty ingame, met dingen als spawneggs, spawners, endportalframes :O, skulls en meer! Deze dropparty zal  plaatsvinden bij /warp giveaway op 2 januari rond 20:00 uur! Dus wees erbij!!! Hier worden nogmaals ook alle winnaars van de geldprijzen bekend  gemaakt!

 

 Laatste mededeling: Er zullen 3 verschillende hoppers zijn bij deze warp: 1 voor vuurwerk, 1 voor kerstverhaalboekjes en 1 voor plotID boekjes. Misbruik  van deze hoppers of je boekje in de verkeerde hopper gooien is automatische diskwalificatie voor deze giveaway! Of het moet per ongeluk gaan en je meld  het optijd aan mij of werken ingame zodat we het voor je kunnen fixen. 

 

We hopen uiteraard op vele boekjes en vele soorten vuurwerk in de hoppers, en ook op een groot publiek op de enorme dropparty op 2 januari :D

Hoe minder bouwers er zijn bij de bouwwedstrijd, hoe lager de prijs is die je kan winnen. Er gaat uiteraard geen 25 en 10 euro uit als er maar 3 bouwers zijn ;)

En voor nu wensen ik en werken iedereen nog een fijne jaarwisseling! heppie nieuw jeer! =3

 

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...