Spring naar bijdragen

Iets missen...


ChitaZ

Aanbevolen berichten

ik denk dat de server prima is zoals i is, een heerlijke survivalserver, als ik ff tussendoor een minigame wil doen ga ik naar een server waar altijd honderden spelers in de wachtrij staan zodat ik niet hoef te wachten. denk dat tc iets te klein is voor permanente minigames

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei age111:

Volgens mij klopt alleen de naam niet helemaal. Hungergames is toch spullen verzamelen? Dit is meer survivalgames met kisten of heb ik het nou weer fout? Lastig allemaal xD

ik vindt het ook moeilijk maar ik dacht: hungergames is kistjes :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij zijn het in principe dezelfde spellen, alleen als je de naam hungergames gebruikt kan je copyright problemen krijgen. daarom wordt ook de naam survivalgames gebruikt

ff over mijn vorige comment, had het over survival(en prison/skyblok) niet over survivalgames

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat te denken aan een grote gedetaileerde map in de stijl middeleeuws. Je kan een klasse kiezen zoals tovenaar ninja boogschutter en ridder. Dat je ook verschillende missies kan doen dat lijkt me wel cool. Als dit wordt toegevoegt aan tc ik zal heel graag er aan mee willen helpen ;3 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...