Spring naar bijdragen

token shop


Jforjboy

Aanbevolen berichten

hallo prisoners ik weet niet of jullie al weten of de tokenshop is bijgewerkt dat is ie dus wel maar ik heb al sind vorige week dinsdag 18 votes en ik vote elke dag en ze komen er niet bij ik weet niet of dit ook bij jullie zo is zo ja of nee zeg het even of wat het probleem is want ik spaar tokens voor blocks alvast, bedankt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb precies het zelfde probleem, maar speel Survival 2. Ik vote zo vaak als ik kan, krijg altijd het bericht dat de vote goed is, heb mn goede naam ingevuld. Maar in game krijgen ik te zien dat ik geen tokens heb, terwijl dit er al minimaal 20 moeten zijn.

Hoop dat Torchcraft dit gaat oplossen, want wil mn gebied claimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Jforjboy:

hallo prisoners ik weet niet of jullie al weten of de tokenshop is bijgewerkt dat is ie dus wel maar ik heb al sind vorige week dinsdag 18 votes en ik vote elke dag en ze komen er niet bij ik weet niet of dit ook bij jullie zo is zo ja of nee zeg het even of wat het probleem is want ik spaar tokens voor blocks alvast, bedankt!!!

Hey, het beste maak je hier even een ticket over want er zullen vast wel meer mensen zijn met dit probleem maar als je een ticket stuurt voor jezelf kan dit vast wel gefixt worden voor je.

Groetjes Tim

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...