Spring naar bijdragen

Prison Update 2017


Monk_NL

Aanbevolen berichten

Op 1-2-2017 at 21:08 zei Monk_NL:

Beste spelers het is dan zover! We gaan officieel beginnen aan de Prison Update van 2017 :D

Wat jullie alvast kunnen verwachten in deze update:

  • Nieuwe spawn
  • Nieuwe mines
  • Andere samenstelling van de mines
  • Tweede PvP-arena met item drops
  • Parkour
  • Nieuwe XP-farms
  • Semi automatische dropparty
  • Meer ranks: A+, B+, C+, etc.

Er staan meer dingen op de planning, maar we moeten eerst testen of het technisch haalbaar is.

Hebben jullie nog suggesties voor de update? Laat ze dan hier achter in een bericht :)

Namens het Prison Team alvast bedankt <3

monk kan je voor elke soort hout een extra mine maken zeg maar /warp oak, /warp birch,... zodat je niet altijd je axe moet mee sleuren naar bepaalde mines om ze dan zelden te gebruiken

en dat hebben mensen die hout nodig hebben een helle mine vol hout

wat je erin kan plaatsen (voorbeeld voor oak):

*oak loggs

*oak planks

*oak stairs

*oak slabs

dat was mijn geniale idee voor de prison update

greetz -epicdragonfre-

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei epicdragonfre:

monk kan je voor elke soort hout een extra mine maken zeg maar /warp oak, /warp birch,... zodat je niet altijd je axe moet mee sleuren naar bepaalde mines om ze dan zelden te gebruiken

en dat hebben mensen die hout nodig hebben een helle mine vol hout

wat je erin kan plaatsen (voorbeeld voor oak):

*oak loggs

*oak planks

*oak stairs

*oak slabs

dat was mijn geniale idee voor de prison update

greetz -epicdragonfre-

Je idee is toegevoegd aan de lijst :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Op 27-2-2017 at 23:36 zei epicdragonfre:

monk kan je voor elke soort hout een extra mine maken zeg maar /warp oak, /warp birch,... zodat je niet altijd je axe moet mee sleuren naar bepaalde mines om ze dan zelden te gebruiken

en dat hebben mensen die hout nodig hebben een helle mine vol hout

wat je erin kan plaatsen (voorbeeld voor oak):

*oak loggs

*oak planks

*oak stairs

*oak slabs

dat was mijn geniale idee voor de prison update

greetz -epicdragonfre-

Als nog meer ideeën heb kan je het ook altijd naar [email protected] sturen zij zullen het binnen 42 uur behandelen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Dag Dames en heren :P

Even een update tussendoor 

De afgelopen twee weken zijn Monk en ik druk bezig geweest met het instellen van de nieuwe spawn.

Wat betekend dit?

- Dit betekend dat het bouwen van de pre-release zo goed als af is. (hier en daar misschien wat kleine aanpassingen en toevoeginen)

- Dit betekend ook dat we instellingen gaan uittesten. (hier hebben we soms wat spelers voor nodig :D)

- Dit betekend ook dat het niet heel lang meer zal duren voordat de update erin gaat (we hebben geen precieze datum dit hangt af van de tijd die het kost om alles goed in te stellen en te testen)

Kan je al wat verklappen comp?

zeker :D de afgelopen weken hebben enkele spelers de kans gekregen om een rondje te lopen op de nieuwe spawn en alvast aan te geven wat zij er van vinden en evt al missen. hierdoor kan ik dus al een aantal dingen verklappen die we zullen vinden op de nieuwe spawn/pre-release

- Nieuwe mines!: En dan bedoel ik niet perse een nieuw uiterlijk voor bijv /warp a en /warp b maar mines met nieuwe inhoud denk aan: Houtmine, en een mine die heel erg zal helpen bij de aankomende nieuwe 1.12 blokken

- De semi-automatische dropparty: Veel spullen over of wil je wat dingen weg geven maar is er niemand online of heb je geen zin om zelf een dropparty te houden? drop dan je spullen in de hoppers bij het vuilnis gebouw en eens in de zoveel tijd zetten Prison mods of een admin de automatische dropparty aan. Hij zal dan willekeurige items droppen. Je weet maar nooit wat er tussen zit :D

- Vernieuwde xp-farm: De Xp-farm zal niet meer rank gebonden zijn. je kan er vanaf rank A al in. en dat niet alleen. Je hoeft niet meer ergens stil te staan wachten voor de mobs. De mobs lopen vrij rond in de steegjes achter de nieuwe bibliotheek. geen last meer van geblokkeerde xp-farms omdat iemand er afk is gaan staan. 

- Parkour: er zijn nieuwe parkour plekken beschikbaar waarvan één in levels verdeeld is. bereik jij de top? en vind jij de bijzondere beloning bovenaan?

- Derp derp derp: Er zal een stuk meer ruimte zijn om lekker rond te derpen. Ga op ontdekkingstoch 

- Vijver: pakken spelers altijd jouw vis af als je bij de visvijver aan het vissen bent? op de update is meer dan genoeg plek om een rustig stukje te vinden waar je ongestoord kan vissen

- Vernieuwde shops: ze zijn iets ruimer en het zijn er meer!. Ja ja bij de update hebben meer mensen kans om een shop te huren. 

- Nieuwe items te koop: We gaan mee naar 1.12. dit houdt in dat we rekening hebben gehouden met de nieuwe blokken die toegevoegd gaan worden. Ook zullen er blokken en items toegevoegd gaan worden die nog niet eerder beschikbaar waren in 1.12. denk bijvoorbeeld aan potions voor pvp. 

 

Zo ik hou het even bij deze sneakpeak 

tot binnenkort bij de update :D

  • Leuk 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen is het zover! Het eerste onderdeel van de update gaat online; De nieuwe spawn!

De oude spawn zal langzaam afgesloten worden. De cellen en de shops op de oude spawn kunnen dan niet meer gehuurd worden, want die zijn beschikbaar op de nieuwe spawn. Heb je een cel of shop op de oude spawn? Geen probleem, er komt hier een speciale warp voor zodat je naar je oude cel of shop kan om die leeg te halen. Uiteraard zorgen wij ervoor dat je een cel of shop op de nieuwe spawn krijgt.

Meer info volgt dit weekend!

  • Leuk 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Op 18-5-2017 om 11:57 zei compelintje:

Dag Dames en heren :P

Even een update tussendoor 

De afgelopen twee weken zijn Monk en ik druk bezig geweest met het instellen van de nieuwe spawn.

Wat betekend dit?

- Dit betekend dat het bouwen van de pre-release zo goed als af is. (hier en daar misschien wat kleine aanpassingen en toevoeginen)

- Dit betekend ook dat we instellingen gaan uittesten. (hier hebben we soms wat spelers voor nodig :D)

- Dit betekend ook dat het niet heel lang meer zal duren voordat de update erin gaat (we hebben geen precieze datum dit hangt af van de tijd die het kost om alles goed in te stellen en te testen)

Kan je al wat verklappen comp?

zeker :D de afgelopen weken hebben enkele spelers de kans gekregen om een rondje te lopen op de nieuwe spawn en alvast aan te geven wat zij er van vinden en evt al missen. hierdoor kan ik dus al een aantal dingen verklappen die we zullen vinden op de nieuwe spawn/pre-release

- Nieuwe mines!: En dan bedoel ik niet perse een nieuw uiterlijk voor bijv /warp a en /warp b maar mines met nieuwe inhoud denk aan: Houtmine, en een mine die heel erg zal helpen bij de aankomende nieuwe 1.12 blokken

- De semi-automatische dropparty: Veel spullen over of wil je wat dingen weg geven maar is er niemand online of heb je geen zin om zelf een dropparty te houden? drop dan je spullen in de hoppers bij het vuilnis gebouw en eens in de zoveel tijd zetten Prison mods of een admin de automatische dropparty aan. Hij zal dan willekeurige items droppen. Je weet maar nooit wat er tussen zit :D

- Vernieuwde xp-farm: De Xp-farm zal niet meer rank gebonden zijn. je kan er vanaf rank A al in. en dat niet alleen. Je hoeft niet meer ergens stil te staan wachten voor de mobs. De mobs lopen vrij rond in de steegjes achter de nieuwe bibliotheek. geen last meer van geblokkeerde xp-farms omdat iemand er afk is gaan staan. 

- Parkour: er zijn nieuwe parkour plekken beschikbaar waarvan één in levels verdeeld is. bereik jij de top? en vind jij de bijzondere beloning bovenaan?

- Derp derp derp: Er zal een stuk meer ruimte zijn om lekker rond te derpen. Ga op ontdekkingstoch 

- Vijver: pakken spelers altijd jouw vis af als je bij de visvijver aan het vissen bent? op de update is meer dan genoeg plek om een rustig stukje te vinden waar je ongestoord kan vissen

- Vernieuwde shops: ze zijn iets ruimer en het zijn er meer!. Ja ja bij de update hebben meer mensen kans om een shop te huren. 

- Nieuwe items te koop: We gaan mee naar 1.12. dit houdt in dat we rekening hebben gehouden met de nieuwe blokken die toegevoegd gaan worden. Ook zullen er blokken en items toegevoegd gaan worden die nog niet eerder beschikbaar waren in 1.12. denk bijvoorbeeld aan potions voor pvp. 

 

Zo ik hou het even bij deze sneakpeak 

tot binnenkort bij de update :D

ehm.

Waarom staat er "Wat betekend dit"??? Ik zie wel vaker dat er zulk soort foutjes zijn op TC... Kunnen jullie hier iets beter op letten?(irritant he zo`n persoon die dat de hele tijd zegt :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-2-2017 om 21:08 zei Monk_NL:

Beste spelers het is dan zover! We gaan officieel beginnen aan de Prison Update van 2017 :D

Wat jullie alvast kunnen verwachten in deze update:

  • Nieuwe spawn
  • Nieuwe mines
  • Andere samenstelling van de mines
  • Tweede PvP-arena met item drops
  • Parkour
  • Nieuwe XP-farms
  • Semi automatische dropparty
  • Meer ranks: A+, B+, C+, etc.

Er staan meer dingen op de planning, maar we moeten eerst testen of het technisch haalbaar is.

Hebben jullie nog suggesties voor de update? Laat ze dan hier achter in een bericht :)

Namens het Prison Team alvast bedankt <3

Beste Tc Team (monk) en spelers

Ik kwam op een idee voor de rank ULTRAGOD+ op prison

Mijn idee gaat als volgt: elke UG+ rank aangekocht krijgt een elytra en krijgt toegang tot "the end".

Ook GL,GL en UG zouden toegang krijgen tot "the end".

In "the end" krijgen spelers toegang tot een enderman farm en shulker farm.

Bv GL en GL+ krijgen toegang tot de enderman farm en vanaf UG kan je ook toegang krijgen tot een shulker farm.

UG+ krijgt toegang tot de "end sity's" hiervoor dient de elytra (dit kan gebruikt worden als snellere manier van shulker shells te krijgen).

de UG+ kit zou dan rockets kunnen bevatten of een rocket kit appart.

Wat met dit idee ook verminderd wordt is de aantal "speciale blokken".

Dit idee geeft veel extra's aan prison: enderpearls, shulkerboxes, (alle soorten) purper blokken, dragonheads, end rod's,....

Deze add (als het wordt goedgekeurd) zou de manier van prison spelen helemaal veranderen, er zullen meer mensen overwegen een rank te kopen, de ranks zullen sneller behaald worden doordat er minder voor "speciale blokken" gespaard wordt, er zullen dus ook minder mensen heel irritant om geld vragen bij anderen.

TorchCraft prison zal uniek zijn en niet zoals alle andere prisons van andere servers.

Ik wil altijd helpen bij het bouwen van dit idee.

dit is zo een beetje mijn idee voor prison

feedback is altijd welkom.

bedankt voor het lezen

 

Greetz epicdragonfre

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29/08/2017 om 17:27 zei epicdragonfre:

Beste Tc Team (monk) en spelers

Ik kwam op een idee voor de rank ULTRAGOD+ op prison

Mijn idee gaat als volgt: elke UG+ rank aangekocht krijgt een elytra en krijgt toegang tot "the end".

Ook GL,GL en UG zouden toegang krijgen tot "the end".

In "the end" krijgen spelers toegang tot een enderman farm en shulker farm.

Bv GL en GL+ krijgen toegang tot de enderman farm en vanaf UG kan je ook toegang krijgen tot een shulker farm.

UG+ krijgt toegang tot de "end sity's" hiervoor dient de elytra (dit kan gebruikt worden als snellere manier van shulker shells te krijgen).

de UG+ kit zou dan rockets kunnen bevatten of een rocket kit appart.

Wat met dit idee ook verminderd wordt is de aantal "speciale blokken".

Dit idee geeft veel extra's aan prison: enderpearls, shulkerboxes, (alle soorten) purper blokken, dragonheads, end rod's,....

Deze add (als het wordt goedgekeurd) zou de manier van prison spelen helemaal veranderen, er zullen meer mensen overwegen een rank te kopen, de ranks zullen sneller behaald worden doordat er minder voor "speciale blokken" gespaard wordt, er zullen dus ook minder mensen heel irritant om geld vragen bij anderen.

TorchCraft prison zal uniek zijn en niet zoals alle andere prisons van andere servers.

Ik wil altijd helpen bij het bouwen van dit idee.

dit is zo een beetje mijn idee voor prison

feedback is altijd welkom.

bedankt voor het lezen

 

Greetz epicdragonfre

Geweldig idee! Ik heb er natuurlijk niks over te zeggen, maar ik zou het zeker doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Tussentijdse update

De helpers en Mods van prison worden de laatste tijd veel onder gespamt met de vraag: 
Waneer komt de volgende update.

Zoals we hebben aangegeven toen we begonnen met deze grote prison update zal hij in delen komen. 

Deel 1 draait nu al een tijdje zeer goed namelijk de nieuwe spawn. 

Deel 2 is pasgeleden afgerond namelijk het afsluiten van de oude plotwereld. (spelers die nog niet een plot verplaatsing hebben aangevraagd kunnen hiervoor nog een ticket sturen naar help.torchcraft.nl met je ingame naam en als je hem nog weet je plotnummer. wij kunnen dan nog je kisten en/of je hele plot overzetten).

Deel 3 zijn we nu mee bezig. Dit speelt zich vooral achter de schermen af want het is namelijk het overzetten van prison naar 1.12 (kom ik nog op terug) en het toevoegen van Ultragod++. Wat zit er in UG++ comp? tja dat valt nog niet te verklappen. dat zullen jullie vanzelf zien Wanneer komt hij nu precies? Er is nog geen precieze datum vastgelegd. De enige tip die ik hiervoor kan geven is hou de site goed in de gaten. Het zal hier vanzelf komen de staan.

Deel 4: Aankomende updates, Aanpassingen voor de mines. We zijn aan het testen met een alternatieve plugin voor de mines pas als die goed getest is kunnen we de nieuwe mines gaan bouwen. Deze update zal dus best wat tijd in beslag nemen. wat we wel willen proberen is als het testen klaar is het nieuwe mine systeem tijdelijk even over te zetten naar de mines die er nu zijn. 

Deel 5: Ranks na Rank Z + Leuke extra's toevoegen. Rank Z geworden? tja wat kun je dan nog doen. we zijn druk aan het kijken voor het toevoegen van nieuwe ranks. daarnaast zullen er leuke extra's toegevoegd worden om Prison interactiever te maken. 

 

1.12

Helaas ook een minder leuke mededeling. 

We gaan zo spoedig mogelijk over naar 1.12. Dit is natuurlijk een leuke mededeling want dit houdt in dat de nieuwe blokken beschikbaar zullen worden op prison (ik kan zelf al niet wachten op de bouwmogelijkheden)

er is helaas wel 1 minder iets wat hierbij komt kijken. we hebben de prison test gedraaid op 1.12 en we kwamen erachter dat op dat moment de TPS (snelheid) van prison ongelofelijk omlaag schoot naar rond de 6. Dat is zeker voor prison niet speelbaar. Na wat onderzoek zijn we er achter gekomen dat de Automatische dropparty de schuldige is. namelijk door het aantal hoppers. Op dit moment blijken 1.12 en veel hoppers niet heel succesvol samen te werken. (wij denken omdat hij in 1.12 de items die in hoppers zitten meetelt als losse entities. Dus dat houdt in als een hopper vol met stacks zit... 1 hopper dan ongeveer 320 losse entities zijn) Zodra we de dropparty hadden verwijderd was het TPS probleem opgelost. 

Momenteel zal je kunnen zien dat de dropparty op prison ook uit staat, (de hoppers voor afval zijn weg). 

Dit betekend niet dat er geen dropparty meer komt met diverse en ook dure items. De items die nu al in de dropparty zitten blijven bewaard en worden nu gewoon af en toe door een mod of helper gedropt. Helaas dus niet meer automatisch. (mocht dit probleem verholpen worden dan komt hij uiteraard weer terug)

Ik hoop dat ik veel vragen heb kunnen beantwoorden zo :D

groetjes.

  • Leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...