Spring naar bijdragen

Speel je liever alleen of samen?


TheIdiotManiac

Aanbevolen berichten

Hey mensen,

Ik vraag me nou al een tijdje af of mensen liever alleen of samen Skyblock spelen. Zelf vind ik alleen skyblock doen een stuk relaxter dan het samen te doen (heb nu wel 1 iemand op mijn island maar die is toch niet vaak online en heb er geen last van daardoor).

Waarom ik het liever alleen doe? :

- 1. Je hoeft je spullen niet te delen met iemand wat ik zelf altijd irritand vind.

- 2. Hoeft niet te bespreken met een ander als je verandering aan het island wilt brengen of nog iemand zou willen toevoegen.

- 3. Heb verder niemand nodig op mijn island om het gezellig mee te hebben want dat heb ik het sowieso al met de mensen die ook hun eigen skyblock's hebben!

Heb jij redenen waarom je wel of niet samen met iemand skyblock speelt/wilt spelen? Zou het leuk vinden om ook wel eens te weten van anderen hoe hun erover denken.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel samen met mijn vriend op het island, dit vind ik gezelliger aangezien hij dan ook naast mij gaat zitten in real life en dus zo samen kunnen gamen. Maar persoonlijk vind ik het met ''vreemde'' mensen ook niet fijn, gewoon puur omdat je niet weet wat hun ideeën zijn en wat ze allemaal uit de kisten pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...