Spring naar bijdragen

Een paar ideeën


hyperschildpad

Aanbevolen berichten

Beste spelers

 

Zoals jullie wel weten staat de difficulty in beide werelden nu op easy, als het aan mij zou liggen stond het al lang op hard. Maar helaas kan ik dat niet.

Maar ik had dus het idee om een moeilijke en een makkelijke wereld te hebben, aangezien we er 2 hebben is dat toch niet erg. De nieuwe zou dan in diff hard zijn en de oude in diff easy, je kan dan ook op de spawn 2 portals zetten waar je kan kiezen tussen hard of easy. Als je het mij vraagt zou het toch een grote verandering zijn en de manier van spelen toch wat veranderen

 

Mijn andere idee was dat als je /spa typt je ook het haste || effect op je krijgt, dit is handiger omdat haste sneller is dan spa (voor stone etc) en spa soms wat hapert.

wat denken jullie hierover?

gr

hyperschildpad

bewerkt door hyperschildpad
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel, wij hebben allemaal god etc.. we kunnen het ook uit zetten als we echt survival willen spelen maar users hebben dat allemaal niet. Zij kunnen dan kiezen tussen een grotere uitdaging of gewoon rustig/ makkelijk kunnen spelen. Hoe hoger de difficulty, hoe hoger de spawnrates. Dwz dat als je een witch hut/ slime chunck/ ocean monument/ hebt die veel beter werken! Die dingen zullen volgens mij de economie ook positief en sterk beïnvloeden. 

De difficulty beïnvloedt ook de efficiëntie van een paar farms wat zeker handig is.

Je moet miss wat meer op mobs letten maar met wat torches etc zijn ze toch weg. Niet zo'n groot probleem dus. Van zombie villagers kan je villagers maken... dus hoe meer het er zijn, hoe beter! :D

bewerkt door hyperschildpad
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 11 months later...

Snipes4ever voor ons is Hard makkelijk maar voor veel beginners en ook nog voor mensen die al wat langer spelen is soms wat moeilijk, voor die mensen is het wel fijn dat er ook een makkelijke map is want ze zullen dan niet iedere keer dood gaan en hun spullen verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...