Spring naar bijdragen
ReznoV_Vazileski

Survival clans

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik had net het idee dat het wel vet zou zijn als we buiten de ongeschreven groepen/teams die we vaak vormen met projecten ook clans konden maken.

Mijn idee van een clan is niet zo zeer clanwars en diepgewortelde hiërarchische structuren maar meer gewoon een cosmetisch dingetje. Bijna iedereen heeft een IRL vriend of ingame vriend waar hij/zij de meeste uren in dit spel doorbrengt. Dit is in principe al een kleine ongeschreven clan maar het lijkt mij leuk als deze groep vervolgens een naam kan krijgen die boven je eigen naam komt te staan. De clangrootte zal naar mijn idee iets van 5 mensen betreffen en spoort hopelijk ook nieuwe interacties aan tussen spelers die dan toch wel graag de clan op willen vullen. Het zou gezien het arbeidsgeoriënteerde karakter van het spel ook best een gilde kunnen heten.

Ik hoor graag of jullie dit ook leuk lijkt :)

Groet,

ReznoV

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 25-2-2017 at 13:13 zei jer1993:

Hallo iedereen,

Ik had net het idee dat het wel vet zou zijn als we buiten de ongeschreven groepen/teams die we vaak vormen met projecten ook clans konden maken.

Mijn idee van een clan is niet zo zeer clanwars en diepgewortelde hiërarchische structuren maar meer gewoon een cosmetisch dingetje. Bijna iedereen heeft een IRL vriend of ingame vriend waar hij/zij de meeste uren in dit spel doorbrengt. Dit is in principe al een kleine ongeschreven clan maar het lijkt mij leuk als deze groep vervolgens een naam kan krijgen die boven je eigen naam komt te staan. De clangrootte zal naar mijn idee iets van 5 mensen betreffen en spoort hopelijk ook nieuwe interacties aan tussen spelers die dan toch wel graag de clan op willen vullen. Het zou gezien het arbeidsgeoriënteerde karakter van het spel ook best een gilde kunnen heten.

Ik hoor graag of jullie dit ook leuk lijkt :)

Groet,

ReznoV

Ik vind clans, gangs, factions enzo leuk. Mensen gaan socialer zijn en sneller vrienden maken. Maar als je sneller vrienden maakt dan maak je ook sneller vijanden. Ik denk dat er ook meer ruzies gaan komen tussen de verschillende clans want elke clan gaat de beste willen zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26-2-2017 at 18:24 zei Graseter (troes1):

Ik vind clans, gangs, factions enzo leuk. Mensen gaan socialer zijn en sneller vrienden maken. Maar als je sneller vrienden maakt dan maak je ook sneller vijanden. Ik denk dat er ook meer ruzies gaan komen tussen de verschillende clans want elke clan gaat de beste willen zijn. 

Mijn herberg is veeeeele malen mooier dan de jouwe! Lekker puh!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-1-2018 om 21:50 zei UltimateSpiro_02:

Factions is niet meer...

Ja maar TC is niet de enige server waar het is/was. Het is ook een soort gamemode die in verschillende versies kan vallen: Factions, Kingdom, "Dorpen", etc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.