Spring naar bijdragen

T.S.S


TheIdiotManiac

Aanbevolen berichten

Hey mensen,

Wij van het T.S.S zijn een groep die zich bezig houd met: Hackers in de gaten houden, mensen in de chats in de gaten houden (en zodra er wat is, er een screenshot van maken), spelers proberen te helpen met vragen als er geen staff-lid aanwezig is op jouw gamemode en nog veel meer. Natuurlijk zijn jullie als spelers ook welkom om daar op te letten! En doe je dit vaak? Misschien zou je het leuk vinden om het team te versterken? Dat kan nu! Voor elke gamemode zijn er al leaders waar jij je zou kunnen solliciteren. Je komt (als je gekozen bent) in een discord groep met de rest van T.S.S'ers, waar je met de rest kan praten, ook zitten er echte staff-leden in zodat we makkelijker in contact kunnen komen zodra nodig.

Benieuwd wie de Leader is van jouw gamemode? :

  • Prison: Op het moment geen leider.
  • Creative: @IDerpyLuna
  • Survival2: Op het moment geen leider.
  • Survival1: @Leroy2211 (Geheel leider T.S.S)
  • Skyblock: @werken23

Ook zitten er andere mensen van verschillende gamemodes in het team. Maar zou je graag erbij willen horen? Laat een reactie achter zodat de leaders van een gamemode je eens kunnen aanspreken zodra je online bent op de gamemode waar jij graag zou willen horen.

Wil je liever eerst meer weten over T.S.S? Dat kan hier: (Sollicitaties gaan nu via deze discussie, vragen kunnen hier ook gesteld worden.) Als er een specifieke vraag is voor een bepaalde leider van een gamemode? Vergeet dan niet de @ voor hun naam te zetten!

Groetjes, Tim :D

Lijst van alle T.S.S'ers per gamemode:

 

 

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei TheIdiotManiac:

Hey mensen,

Wij van het T.S.S zijn een groep die zich bezig houd met: Hackers in de gaten houden, mensen in de chats in de gaten houden (en zodra er wat is, er een screenshot van maken), spelers proberen te helpen met vragen als er geen staff-lid aanwezig is op jouw gamemode en nog veel meer.

Leuk bedacht! maar ik denk dat je niet in het T.S.S hoeft te zitten om zulke dingen te kunnen doen volgens mij beschrijf je nu eerder waar een helper mee bezig hoort te zijn of gewoon een speler die graag mensen helpt en de sfeer in de gamemode leuk wilt blijven houden. Kan je met het nut ervan misschien uitleggen?

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Reszs:

Kan je met het nut ervan misschien uitleggen?

Hey @Reszs, tuurlijk hoef je niet in het T.S.S team te zitten om al die dingen te kunnen doen! Maar voor sommige mensen is het leuk om in een groepje te zitten die zich bezig houden met zulke dingen. Ook kun je als er al wat is, makkelijker bij een staff-lid aankloppen, (in dit geval hebben wij een aantal helpers in T.S.S) zodat hopelijk er iets gedaan kan worden aan het probleem zonder eerst een ticket te hoeven sturen als er al iemand 'rebels' gedrag vertoond in de chat ;P. Denk dat voor iedereen wel een eigen reden is hoezo ze nou in T.S.S zitten. Dus daarom hoop ik dat @Leroy2211 hier ook nog een paar antwoorden op kan hebben zodat het voor de rest ook wat makkelijker is om te begrijpen wat T.S.S nou eigenlijk inhoud.

bewerkt door TheIdiotManiac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei TheIdiotManiac:

Hey @Reszs, tuurlijk hoef je niet in het T.S.S team te zitten om al die dingen te kunnen doen! Maar voor sommige mensen is het leuk om in een groepje te zitten die zich bezig houden met zulke dingen. Ook kun je als er al wat is, makkelijker bij een staff-lid aankloppen, (in dit geval hebben wij een aantal helpers in T.S.S) zodat hopelijk er iets gedaan kan worden aan het probleem zonder eerst een ticket te hoeven sturen als er al iemand 'rebels' gedrag vertoond in de chat ;P. Denk dat voor iedereen wel een eigen reden is hoezo ze nou in T.S.S ziten. Dus daarom hoop ik dat @Leroy2211 hier ook nog een paar antwoorden op kan hebben zodat het voor de rest ook wat makkelijker is om te begrijpen wat T.S.S nou eigenlijk inhoud.

Ja, ik zal mijn bijdrage ook even leveren!

@Reszs ik begrijp je antwoordt en @TheIdiotManiac legt het perfect uit dus ik heb niet veel toe te voegen. En zoals ik het nu hoor zijn een aantal helpers erg blij met ons! Wij zijn bv ook verantwoordelijk voor het bannen van een persoon waar ik veder niks over kan zeggen. oftewel je kunt blij met ons zijn of je kunt ons overbodig vinden maar wij gaan voorlopig nog vrolijk door. :P

Mvg Leroy2211

5852bca2ecaa2_T.S.Slogo2.png.60859a2b0456a348b95d2e3acde7fe13.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

Der waltkobolde (de boskabouters) zijn actief op survival2  Op sadpanda gaan we niet wachten, /seen ;) ik zou je lijst aanpassen

We hebben al aardig wat stouterds aangepakt :D 

 

We zijn zo klein, je ziet ons nie, maar wij zien jou wel 

 

bewerkt door Build_it_now
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-4-2017 at 21:47 zei Build_it_now:

Der waltkobolde (de boskabouters) zijn actief op survival2  Op sadpanda gaan we niet wachten, /seen ;) ik zou je lijst aanpassen

We hebben al aardig wat stouterds aangepakt :D 

 

We zijn zo klein, je ziet ons nie, maar wij zien jou wel 

 

@Build_it_now ik spreek je graag een keer wanneer ben je online dan geef ik je onze discord code. En dat klein zijn van jullie kan dan ook goed van pas komen :P

En ja Sadpandalife in erg inactief dus die knikkeren wer eruit :P

bewerkt door Leroy2211
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
8 minuten geleden zei NLMrDoner77:

hoe moet je prive berichten met de website sturen?

 

Is al niet meer nodig, @werken23 regelt alles al voor je! 

Oh, en privé berichten stuur je en krijg je binnen als je rechts boven in je beeld te zien, het plaatje naast de wereld bol waar al je notificaties komen :)

bewerkt door TheIdiotManiac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei NLMrDoner77:

ik heb nog 1 vraag kan je helper plus tss zijn?

+kan je prison komen dan msg ik je mijn discord naam

 

 

Als je helper bent op de gamemode, dan is dat alleen maar fijn als je in T.S.S komt. Ben je geen helper maar zou je dat wel graag willen zijn? --> Je zou je altijd kunnen solliciteren via deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

Bijzonder en opzich leuk idee om een groep te maken die hierop let. Ik wil opzich wel helpen bij KitPvP (of Games). Het liefst niet als leider o.i.d. Maar, als jullie dit prima vinden, contacteer me dan ff =)

Thxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...