Spring naar bijdragen

Bouwwedstrijd #5


SirRohan

Aanbevolen berichten

Beste Survival 1 spelers,

Het is weer zover, er komt een nieuwe bouwwedstrijd! Het thema van deze bouwwedstrijd is: The Nether. Dit betekent dat je alles kan bouwen wat met de nether te maken heeft. Dit kan een gebouw van netherbricks zijn, maar ook een gigantische blaze of iets anders!

Zoals ik in mijn vorige bericht aangegeven heb wil ik weten hoeveel mensen er mee willen doen met deze wedstrijd, zodat ik weet of het de moeite is om deze op te zetten. Daarom wil ik vragen een reactie achter te laten als je van plan bent mee te gaan doen. De prijzen baseer ik op het aantal aanmeldingen. Meer aanmeldingen betekent meer prijzen /grotere prijzen.

Ook wil ik de deelnemers van de vorige bouwwedstrijd verzoeken hun plot voor zaterdag 18 maart leeg te halen zodat ze klaar zijn voor de volgende wedstrijd. Gebeurt dit niet dan maken wij je plot leeg en krijg je de items niet terug!

Als er onduidelijkheden of opmerkingen zijn kunnen jullie die hier in een reactie achter laten, dan probeer ik er zo snel mogelijk op te reageren.

-SirRohan

 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Na een lange voorbereiding kan de bouwwedstrijd eindelijk beginnen! Jullie kunnen nu al een plot kopen voor €25 per stuk. Hierdoor krijgen jullie gelijk toegang tot jullie plot op vrijdag 14 April 18:00. Je kan een plot aanvragen door mij in-game een mailtje te sturen.

Ook zijn er deze keer een paar leuke prijzen te winnen. Deze keer zijn de prijzen:

Voor de winnaar: 2 skulls naar keuzen uit de skullpacks die beschikbaar zijn in de TorchCraft shop (mag ook 1 admin skull zijn en een food skull), 2 shulker boxen en €2.500!

Voor de 2e plaats: 1 skull naar keuzen uit een van de skull packs die beschikbaar is in de TorchCraft shop, 1 shulker box en €1.000

Voor de 3e plaats: €2.500 (gedoneerd door @SaintSDevastator :heart:) en 10 end rods!

Skulls worden gedoneerd door @Pixiio en @SaintSDevastator, bedankt! :heart:

Jullie hebben tot 13 mei, 18:00 de tijd om te bouwen. In de dagen daarna gaan de jury en ik kijken naar de plots en maak ik zo snel mogelijk de uitslag bekend.

Veel plezier en succes met bouwen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

De uitslag van de bouwwedstrijd is er! Er zijn deze keer weer mooie gebouwen gemaakt, maar het is de jury weer gelukt!

De winnaar van de bouwwedstrijd is @Tobyjas met zijn awesome plot!

Op de tweede plaats is geëindigd @LarsMatena en op de derde plaats @Spaghettisliert3

De winnaars van de skulls kunnen deze bij @SaintSDevastator claimen. Voor de andere prijzen kunnen ze bij mij (SirRohan) in-game terecht.

Hierbij feliciteer ik al de winnaars, en hoop ik jullie allemaal terug te zien bij de volgende bouwwedstrijd!

-SirRohan

Edit: Bouwwerken kunnen tot 10 juni 18:00 weg gehaald worden. Doe je dit niet dan word het weg gehaald en ben je alles wat op het plot staat kwijt D:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...