Spring naar bijdragen

Event/Game: The Maze Runner!


Aanbevolen berichten

Hey TC Community,

De laatste tijd ben ik bezig geweest met een klein projectje op een Singleplayer wereld, en het project heet: The Maze Runner.

De mensen die de film wel is gezien hebben, die zullen het waarschijnlijk wel kennen.

Je begint in een kleine box, waar ook hulpmiddelen inzitten. Ook zijn er kleine boekjes met het verhaal in de maze te vinden.

Uiteindelijk streef je er met zn allen naar om het einde van de maze te bereiken. Maar dit gaat niet zo makkelijk! Want in de nacht krioelt het van de monsters in de maze!

Overdags is de poort open, en kan je de maze betreden, maar s'nachts is de poort dicht, en kan je er niet meer in OF uit!

Screenshots:

 

Laat me weten wat jullie ervan vinden! Ik vond het in ieder geval heel erg leuk om te bouwen.

P.S.: Het zou voor torchcraft ook een hele goede reclame stunt zijn. Want ik heb nog geen enkele server gezien die dit idee heeft uitgevoerd!

 

Ik check jullie in-game!

Chief_Thomas117

 

Ps Ps... Vind je dit een leuk idee? Klik dan even op de like knop! Dan weet ik wie het allemaal een leuk idee vinden :D. (en laat ook een comment achter met je mening, helpt ook heel erg :p)

  • Leuk 15
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thomas,

 

Ik vind het een heel tof idee en zie het graag als een event terug!

 

Ik heb vroeger een server gehad met de maze runner dus als je nog iets nodig hebt qua tips etc kun je altijd bij mij aankloppen

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei NDR04:

Thomas,

 

Ik vind het een heel tof idee en zie het graag als een event terug!

 

Ik heb vroeger een server gehad met de maze runner dus als je nog iets nodig hebt qua tips etc kun je altijd bij mij aankloppen

Haha, Zal ik doen! Bedankt voor je toffe feedback :D

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei TheIdiotManiac:

Zelf vind ik het een leuk idee! :D Nu alleen maar zien of TC er het zelfde over denkt en er wat mee kunnen doen.  Zelf nooit Maze Runner gedaan maar zou zeker dit wel eens doen!

Groetjes, Tim

Haha, bedankt Tim! Indd, hopen =), In ieder geval was @Monk_NL er heel enthousiast over :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Monk_NL:

Het is echt een leuk idee, en het is goed zichtbaar dat je er veel tijd in gestoken hebt!
Het Event-team is @SaintSDevastatoren @compelintje, misschien zouden ze hiernaar willen kijken :)

Dankjewel Monk :D! (als ik genoeg likes over had vandaag had ik alle berichten geliked, maar die heb ik niet meer ;n;.) ik zie je weer is ingame! @Monk_NL

bewerkt door Chief_Thomas117
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei xRobert010:

Ik had al een likeje gegeven, maar ik vind het een heel leuk idee. Ik heb beide films gezien en ook laatst een MazeRunner adventuremap gespeeld wat heel goed in elkaar zat.
Het moet dan wel goed georganiseerd worden en ik heb er vertrouwen in dat @SaintSDevastator en @compelintje dat wel kunnen :P *Hint *Hint 
~Enthousiast :D

Leuk dat je zo enthousiast erover bent! Bedankt dat je zoveel support geeft :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...