Spring naar bijdragen

Prison Gang Reset


xItsMeBlue

Aanbevolen berichten

Vraag: Wanneer is de gangreset?

Antwoord: Wanneer de Prison update is!

Nieuw Antwoord: Zondag (is nog niet zeker)

Nieuw Antwoor: Vrijdag-Zaterdag nacht!

Op prison vragen we ons allemaal af wanneer die gang reset komt! Dus wanneer is ie? Ik zelf verheug me op de gang reset! Dan ben ik eindelijk van die naam af! Ongeveer niemand doet meer iets met de gang omdat de gang reset er aan komt! En we zijn allemaal blij als het achter de rug is! Hou het nou niet meer geheim! We willen weten wanneer die gang reset is! Weet jij wanneer die is? Schrijf het dan in de reacties! Ik heb antwoord! Samen met de prison update!

Nieuwe vraag: Wanneer is de Prison Update

Antwoord: ???

We weten nog steeds niet precies wanneer de gang reset is... Dus als ik zou vragen "Wanneer is de Prison Update" dan weten we ook wanneer de Gang reset is! Iemand die antwoord heeft op deze nieuwe vraag! Laat het snel weten in de reacties! We hopen snel op antwoord! Antwoord is niet nodig! Monk heeft gesproken de gang reset VOOR de prison update

 

Datum en voorwaarden voor de Gang Reset (Monk)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei TheBlueNightFury:

Vraag: Wanneer is de gangreset?

Antwoord: ???

Op prison vragen we ons allemaal af wanneer die gang reset komt! Dus wanneer is ie? Ik zelf verheug me op de gang reset! Dan ben ik eindelijk van die naam af! Ongeveer niemand doet meer iets met de gang omdat de gang reset er aan komt! En we zijn allemaal blij als het achter de rug is! Hou het nou niet meer geheim! We willen weten wanneer die gang reset is! Weet jij wanneer die is? Schrijf het dan in de reacties!

Die komt samen met de prison update.
Dus de vraag zou moeten zijn: Wanneer is de prison update :P

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Monk_NL:

Gang-reset komt nog voor de update. Wat vinden jullie van aankomende zondag, of is dat te kort tijd om de spelers in te lichten?

Ík vind het een goed idee, zo snel mogelijk er vanaf zodat we weer verder kunnen. 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind aanstaande zondag ook wel erg vroeg. Het is beter om het iets langer bekend te laten zijn zodat er geen onverwachte situaties ontstaan. Het is ten slotte ook nog voorjaarsvakantie voor een aantal spelers en wellicht dat ze op vakantie zijn en niet tijdig het bericht te zien krijgen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Saizis:

Ik vind aanstaande zondag ook wel erg vroeg. Het is beter om het iets langer bekend te laten zijn zodat er geen onverwachte situaties ontstaan. Het is ten slotte ook nog voorjaarsvakantie voor een aantal spelers en wellicht dat ze op vakantie zijn en niet tijdig het bericht te zien krijgen.

Maar ips is het allang bekend dat er een gang reset komen zou dus het komt niet volledig onverwachts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De meeste gang owners zijn nu aanwezig deze vakantie het kan alleen voor de members wat iritant zijn doordat sommige members het dan niet weten. Maar voor de gang owners is er geen probleem doordat die niet op vakantie zijn. 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, dan gaan we het zo doen:

Aanstaande zondag (05-03) is het niet meer mogelijk om gangs aan te maken, invites te sturen, te levelen en coins op de gang-rekening te storten.

Deze commands werken dan nog wel:
/g demote
/g disband
/g friendlyfire
/g help
/g info
/g kick
/g leave
/g list
/g promote
/g withdraw

Volgende week vrijdag- (10-03) op zaterdagnacht (11-03) worden alle gangs gereset. Gang-leiders zijn zelf verantwoordelijk om een lijst van hun leden bij te houden om ze opnieuw uit te nodigen. En de gang-leiders zorgen ervoor dat ze al hun coins van de gang-rekening afgehaald hebben voor de reset.

Wij verwachten van de gang-leiders dat ze vanaf maandag (06-03) in deze topic een screenshot zetten met daarin hun gang-info. In deze screenshot moet duidelijk te zien is wie de leider is, en welk level de gang heeft. Dit om je gang-naam te claimen, en zodat wij de juiste aantal coins kunnen teruggeven voor het gang-level.

Om het proces te versoepelen adviseer ik alle gang-leiders om na het plaatsen van de screenshot, hun gang-rekening leeg te halen en de gang te disbanden.

Wij maken een backup om de in-actieve leiders na de reset (deels) een vergoeding te geven voor hun gang-level en overgebleven coins op de gang-rekening.

bewerkt door Monk_NL
toegevoegd aan de lijst: /g promote, demote, friendlyfire
  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Monk_NL pinned en featured this discussie
7 uur geleden zei Monk_NL:

Ok, dan gaan we het zo doen:

Aanstaande zondag (05-03) is het niet meer mogelijk om gangs aan te maken, invites te sturen, te levelen en coins op de gang-rekening te storten.

Deze commands werken dan nog wel:
/g help
/g list
/g info
/g disband
/g kick
/g leave
/g withdraw

Volgende week vrijdag- (10-03) op zaterdagnacht (11-03) worden alle gangs gereset. Gang-leiders zijn zelf verantwoordelijk om een lijst van hun leden bij te houden om ze opnieuw uit te nodigen. En de gang-leiders zorgen ervoor dat ze al hun coins van de gang-rekening afgehaald hebben voor de reset.

Wij verwachten van de gang-leiders dat ze vanaf maandag (06-03) in deze topic een screenshot zetten met daarin hun gang-info. In deze screenshot moet duidelijk te zien is wie de leider is, en welk level de gang heeft. Dit om je gang-naam te claimen, en zodat wij de juiste aantal coins kunnen teruggeven voor het gang-level.

Om het proces te versoepelen adviseer ik alle gang-leiders om na het plaatsen van de screenshot, hun gang-rekening leeg te halen en de gang te disbanden.

Wij maken een backup om de in-actieve leiders na de reset (deels) een vergoeding te geven voor hun gang-level en overgebleven coins op de gang-rekening.

is het mogelijk dat /g promote /g demote en /g friendlyfire ook nog aan kunnen?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Screenshot van UltraKRYM (Leider: Troes1): 

JpO9dNX.jpg

Ik zet ook even de screenshot van dirtypvp er in doordat DontFakeThisName mij persoonlijk heeft gevraagd om zijn screenshot op het forum te plaatsen. 

Screenshot van DirtyPvP (Leider: DontFakeThisName) 

2017-03-03_12.09.52.png

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Coolemous:

'vanaf maandag screenshot posten' ...

'Wij verwachten van de gang-leiders dat ze vanaf maandag (06-03) in deze topic een screenshot zetten met daarin hun gang-info.'

Verwachten :P Hoe eerder hoe beter toch

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, dan gaan we het zo doen:

Aanstaande zondag (05-03) is het niet meer mogelijk om gangs aan te maken, invites te sturen, te levelen en coins op de gang-rekening te storten.

Deze commands werken dan nog wel:
/g demote
/g disband
/g friendlyfire
/g help
/g info
/g kick
/g leave
/g list
/g promote
/g withdraw

Volgende week vrijdag- (10-03) op zaterdagnacht (11-03) worden alle gangs gereset. Gang-leiders zijn zelf verantwoordelijk om een lijst van hun leden bij te houden om ze opnieuw uit te nodigen. En de gang-leiders zorgen ervoor dat ze al hun coins van de gang-rekening afgehaald hebben voor de reset.

Wij verwachten van de gang-leiders dat ze vanaf maandag (06-03) in deze topic een screenshot zetten met daarin hun gang-info. In deze screenshot moet duidelijk te zien is wie de leider is, en welk level de gang heeft. Dit om je gang-naam te claimen, en zodat wij de juiste aantal coins kunnen teruggeven voor het gang-level.

Om het proces te versoepelen adviseer ik alle gang-leiders om na het plaatsen van de screenshot, hun gang-rekening leeg te halen en de gang te disbanden.

Wij maken een backup om de in-actieve leiders na de reset (deels) een vergoeding te geven voor hun gang-level en overgebleven coins op de gang-rekening.

gisteren om 15:45 bewerkt door Monk_NL 
toegevoegd aan de lijst: /g promote, demote, friendlyfire


 

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...