Spring naar bijdragen

JustToob_

Aanbevolen berichten

Weten jullie hoe je snel geld kan verdienen op Survival 1? ik vote elke 12 uur bijna maar k heb me claimbloks nodig 

en ik ga binnen kort vip++ kopen om de server te ondersteunen maar hoe maak je snel in-game geld dat wil ik graag weten???

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi JustToob,

Op survival kan je op verschillende manieren snel geld verdienen. Een van die manieren is om /warp shops af te gaan en kijken welke shops wat inkopen. Vervolgens kan je die items gaan maken en die daar verkopen.

Ook kan je gaan minen en de opbrengsten daarvan verkopen. Er zijn genoeg mensen die iron, redstone, lapis etc. nodig hebben. 

Ik hoop dat je hiermee een paar goede ideeën gegeven te hebben om snel geld te verdienen. Als je nog meer vragen heb, stel ze gerust in-game waar ik ze probeer te beantwoorden.

 

-SirRohan

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
Op 16-6-2017 om 15:55 zei thomas de vos:

Beste, JustToob_ 

je kan altijd een hogere rank kopen zoals godlike want bij godlike kan je een shop huren in  /warp shops.

wat je ook kan doen is nog een hogere rank zoals ultragod dan kan je gewoon op je claim een shop bouwen en kan je een /warp neer zetten.

ik hoop dat dit geholpen heeft alvast succes.

vriendelijke groetjes Thomas De Vos.

Die /warp kost hem wel 2500$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6/16/2017 om 15:55 zei thomas de vos:

Beste, JustToob_ 

je kan altijd een hogere rank kopen zoals godlike want bij godlike kan je een shop huren in  /warp shops.

wat je ook kan doen is nog een hogere rank zoals ultragod dan kan je gewoon op je claim een shop bouwen en kan je een /warp neer zetten.

ik hoop dat dit geholpen heeft alvast succes.

vriendelijke groetjes Thomas De Vos.

Inderdaad zoals Fireboy zegt een warp kost 2.5k dan zou hij eerst 2500 coins moeten sparen aan een UG of UG++ gevenom vervolgens weer geld te sparen. En het is ook niet zeker of diegene het wilt doen want: uiteindelijk als je alles hebt gedaan ben je geen 2.5k kwijt maar 3k-3.5k (instellen van warp kost ook geld bv:naam beschrijving etc)

grtjes,

Survival1 team :)

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat je kan doen is bv dias gaan hakken met /spa, voor iemand werken, een spiderfarm farm maken om hiermee emeralds te verkrijgen door traden (deze manier doe ik vaak, het is een beetje saai) maar als je wat verstand hebt van villagers is dat geen enkel probleem, de prijs voor emerald is 2-3 coins stuk dus is mooi geld, je kan ook quartz gaan hakken natuurlijk maar is niet zo productief helaas

mvg. Lord snoepie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...