Spring naar bijdragen

Giveaway Survival1, Special Items! Uitslag!


Gast Ska21

Aanbevolen berichten

Op 4-3-2017 at 19:46 zei Ska21:

Hallo Torchcrafters,

 

Ik heb weer een leuke Giveaway voor jullie op Survival1!

 

Omdat ik zo goed als gestopt ben met het spelen op Torchcraft wil ik graag mijn spullen aan anderen geven. Ik heb in de tijd dat ik speelde, zon 3.5 jaar acties, en het laatste half jaar wat minder, veel spullen verzameld. Ook een heel aantal bijzondere items, in deze giveaway ga ik een groot aantal van die bijzondere items weggeven.

 

Hoe werkt deze Giveaway?

 

De Giveaway werkt als volgt. In het plaatje onderaan dit topic is te zien welke items er worden weggegeven, en bij welke hoeveelheid reacties. Je mag per persoon maximaal 5 reacties achterlaten, laat je meer reacties achter, dan word je gediskwalificeerd!

Als je een probleem hebt met inloggen, stuur mij op survival1 een mail met /mail send Ska21, met iets erin dat t niet lukt. Die namen schrijf ik op en krijgen dan aan t eind van de giveaway een nummer van mij.

 

Hoe worden de items verdeeld?

 

De items worden als volgt verdeeld, aan het einde van de giveaway bekijk ik het aantal reacties op dit topic. Daarbij wordt meteen duidelijk welke items allemaal aan de giveaway meedoen. Het aantal reacties zet ik dan in Random.Org. En zo geef ik elk item een nummer, wanneer jou reactie hetzelfde nummer heeft als een item, krijg jij dit item.  

 

Tot wanneer loopt deze Giveaway?

 

Deze Giveaway duurt 1 week. In die week heeft iedereen dus tijd om zijn of haar reacties achter te laten. Aankomend weekend (11 of 12 Maart) maak ik de uitslag bekend.

 

De Items:

 

Giveaway.thumb.png.5b0a14198618092f282e66bf94179081.png

 

Groetjes,

Ska21

 

Mensen met inlogproblemen die nog 5 nummers krijgen:

- Juhn888

- xwennyx

- jasondg

ik wil aan me 5berichtejs komen xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Letop, nog tot 00.00 vannacht kan je reacties achterlaten. Morgen ga ik alle items verdelen onder de reacties die tot dan toe zijn neergezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...