Spring naar bijdragen

Saizis for Mod


SoundGaming

Aanbevolen berichten

Hallo TorchCrafters,

Mijn (oude) vriend Saizis is een erg goeie Helper in Prison. Hij helpt spelers erg goed met vragen beantwoorden staat altijd klaar om te helpen als een speler iets niet weet, ook is hij al lang een erg goede speler. En daarom vind ik persoonlijk dat hij Moderator moet worden.

Wat vinden jullie er van?

Met vriendelijke groet,

Exciting_Sound (aka Blobje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei SoundSFM:

Hallo TorchCrafters,

Mijn (oude) vriend Saizis is een erg goeie Helper in Prison. Hij helpt spelers erg goed met vragen beantwoorden staat altijd klaar om te helpen als een speler iets niet weet, ook is hij al lang een erg goede speler. En daarom vind ik persoonlijk dat hij Moderator moet worden.

Wat vinden jullie er van?

Met vriendelijke groet,

Exciting_Sound (aka Blobje)

Ik denk dat je minimaal voor mod toch wel meer online moet zijn en niet max 1.5 uurtjes perdag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Coolemous:

jah ikr, maar kzei max kwil geen haat geven mr heb hem amper gezien laatste tijd ;P

 

Heb je met meerdere moderators, ook admins zie je vaak minder dan helpers maar zijn ook veel bezig met andere dingen dan alleen online zijn. En nee, dit is geen haat. ;)

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat saizis wel zijn redenen heeft om (in jullie ogen) te weinig online te zijn.

ik zie saizis als een toffe gozer, een fanatieke helper en een betrouwbare collega.

wat Soundsfm zegt is puur en alleen een idee en een compliment maar om nu meteen inhoudelijk door te gaan waarom hij wel of geen mod moet worden lijkt me niet zijn bedoeling. (Kan ook aan mij liggen)

 

ps: so naar Mn boy saizis :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...