Spring naar bijdragen

Protectieblokjes in de min


SaintSDevastatoR

Aanbevolen berichten

Beste Survival1 spelers,

Zoals de meeste van jullie allemaal weten is een aantal dagen terug het een en ander gebeurd met jullie protectieblokjes. Een aantal spelers hebben hierdoor een Negatief aantal protectieblokjes gekregen (bijvoorbeeld -1000 protectieblokjes).

Dit is natuurlijk erg lastig en maakt het spelen van survival absoluut niet leuker! Hier willen we dus wat aan gaan doen!

Voor de komende Maand (dus tot 7 april) kunnen mensen met een Negatieve hoeveelheid protectieblokjes een Ticket aanmaken om deze terug te laten zetten op 0. Wat zijn hiervoor de voorwaarde:

- Je maakt een screenshot van je /claimlist waarop duidelijk te zien is dat je protectieblokjes in de min staan. (wij controleren dit)
- Je haalt je nutteloze (bijv. lege) claims weg, let op we zullen ook steekproefgewijs een aantal van je claims afgaan! Dit niet doen zorgt ervoor dat je helemaal niets meer krijgt :c
 

Mocht je aan alle voorwaarden voldoen zullen je protectieblokjes weer op 0 gezet worden. 

Let op: mochten wij constateren dat je op een valse manier probeert aan protectieblokjes te komen zal dit resulteren in een ban.

Ik hoop dat we jullie op deze manier tegemoet komen en jullie hierna weer lekker kunnen spelen!

 

Met vriendelijke groet,
SaintSDevastatoR

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel raar, spelers hebben bijvoorbeeld claimblocks gekocht (Zoals ik ook), heb ranks gekocht, claimblocks gekocht met Tokensstore, en ineens had ik -33K claimblocks...

Vraag mij dan wel af wat er fout gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Ska21:

Ik vind het wel raar, spelers hebben bijvoorbeeld claimblocks gekocht (Zoals ik ook), heb ranks gekocht, claimblocks gekocht met Tokensstore, en ineens had ik -33K claimblocks...

Vraag mij dan wel af wat er fout gaat

Protectieblokjes die je onrechtmatig hebt verkregen (dus die je ineens kreeg) zijn weggehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Pixiio:

Protectieblokjes die je onrechtmatig hebt verkregen (dus die je ineens kreeg) zijn weggehaald.

Hoe kan ik ineens protectieblokjes gekregen hebben op onrechtmatige wijze?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zat inderdaad voor lange tijd een Bugg in het systeem. Soms kregen spelers ineens bijvoorbeeld 70k claimblocks extra. Vaak heb je dit zelf niet door.

 

de gekochte claimblocks en de claimblocks die je bij je rank hebt gekregen heb je gewoon gehouden. (Mits je de claimblocks van je rank via de winkel terug hebt gevraagd) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...