Spring naar bijdragen

Toch maar eens voorstellen :)


ReznoV_Vazileski

Aanbevolen berichten

tl;dr Ik ben Jeremy, 23 jaar en speel ongeveer 4 jaar op torchcraft. Ik hou van redstone en gigantische projecten ^_^ 

 

Hallo allemaal,

 

Ik dacht ik kom me toch maar eens voorstellen op het forum :) 

Ik ben Jeremy, op survival 2 beter bekend als ReznoV_Vazileski, en ik ben 23 jaar. Ik studeer Technische Natuurkunde aan de Haagse Hogeschool te Delft en ben na drie jaar nog altijd gigantisch enthousiast over het vak dus vragen/gesprekken over natuur en wiskunde kunnen altijd bij mij terrecht :)Naast Natuurkunde heb ik ook een voorliefde voor programmeren en zal dan tijdens mijn opleiding binnenkort ook een extra vak Object Oriënted Programming with C++ hierin volgen van de ICT opleiding in het schoolgebouw. Tot dusver me persoonlijke leven, nu iets over mijn TC carrière.

 

Ik ben ongeveer 4 jaar geleden op TC begonnen en heb hierbij een paar lange periodes van inactiviteit gehad. Mensen die mij nog kennen weten vast dat ik dol ben op redstone en belachelijk grote projecten. Op survival 1 begon ik mijn avontuur op de server met een huis met een dak van 2 dubs redstone blocks en een van de (zo niet de) eerste user met een beacon die ik daar met een IRL vriend Angry_Flan heb gekocht. Kort na deze beacon kon ik even niet meer bedenken wat ik verder wilde in het spel en ben ik een aantal maanden weggeweest.

 

Bij mijn terugkeer was mijn claim verwijdert en dus begon ik aan een nieuw project, de bouw van 72 automatische sugarcane farms. Ik had in de tussen tijd mijn VIP++ en ik geloof ook al me godlike rank gekocht dus mijn projecten werden wat grootschaliger want stilzitten hou ik niet van :) Na de bouw van deze sugarcane farms was ik begonnen aan een verzameling van beacons waarop survival 2 uitkwam. Verrek nieuwe server nieuwe kansen. Een schoon doek en het feit dat veel van mijn inmiddels ingame gemaakte vrienden naar s2 waren verhuist besloot ik de koffers te pakken naar s2.

 

Eenmaal op s2 dus weer opnieuw beginnen. Mijn volgende project was destijds de servers grootste goldfarm, Angry_Flan had de servers grootste ironfarm en vormde wij hierdoor de coaliantie Iro'NGold. In deze periode kocht ik mijn G++ rank en vlak hierna de pre-order van UG. Ook hier begon ik weer sugarcane farms te maken en had intussen een aantal ironfarms voor mezelf ontworpen waarmee ik nietmeer afhankelijk was van de productie van Angry_Flan voor mijn onverzadigbare honger naar hoppersystemen (ik wilde een gigantische treefarm bouwen volledig op hoppers geplaatst zodat ik niets meer zelf hoefde te collecteren). Hier ging er in mijn persoonlijke leven het nodige mis en raakte ik na veel ellende en tijdsgebrek mijn motivatie kwijt om minecraft te spelen voor ongeveer een half jaar. De goldfarm is inmiddels gerenoveerd en in beheer van Josken dus wie deze nog wil bezichtigen, dat kan nog! :)

 

Nu met mijn derde come-back ben ik weer groots aan het denken. Ik wil een schapenfarm met 20 schapen per chunk 16 chunks groot zodat ik de servers nummer 1 woolshop wordt :) Misschien niet het allermooiste bouwmateriaal maar wel bepaalde kleuren die je nergens anders mee kunt nabootsen. Ook is dit voor de pixelartists onder ons (ik weet dat jullie daar zitten te schuilen tot er een mega woolshop komt ;D) een goede kans om eindelijk in te slaan. Naast dit project ben ik bezig met mijn claim van ca. 130 chunks tot het bedrock uit te hakken. Hierin komt vervolgens een glazen koepel die ik ga droogleggen zodat ik hier van kwarts, obsidian, gold, emerald, diamond en allerlei dure blokken mijn interpetatie van het wonderlijke atlantis kan bouwen. Atlantis gaat voorzien worden van wegen met poorten (momenteel op mijn claim gedemonstreerd) futuristische huizen met zo veel redstone snufjes als ik kan bedenken/realiseren en een groot modern stadhuis. Het wordt de bedoeling dat ik deze claim ga subdividen in kleine stukjes voor de huizen zodat ik spelers onder bepaalde voorwaarden hier trust kan geven om te wonen. De exacte voorwaarden hiervan wil ik nog opstellen maar gezien ik dit een warp wil maken is een strenge voorwaarde dat de huizen zelf niet aangepast mogen worden. Kisten plaatsen en interieur is uiteraard toegestaan maar niet een nieuw huis neerzetten of even dat hoekje bijwerken bijv. Als er iets aangepast moet worden hoor ik het van je en dan kan ik dat op grote schaal meteen controleren en corrigeren als dat nodig is :) Omdat ik het wonen in atlantis graag gratis wil maken (zo diep onder de zee weten ze toch helemaal niet wat geld is? ;) ) heb ik plannen voor een donatiekist 'Poseidon's kist' genaamd. Deze kist neemt items in, geeft een bedenkmogelijkheid en zodra hij gesloten is spoelen de items door naar de opslagplek. Ofwel, Poseidon heeft zijn offer geaccepteerd en laat de zeeën rond atlantis weer even met rust ^^

 

Graag wil ik iedereen die het einde van dit verhaal heeft bereikt zonder in slaap te vallen bedanken voor de aandacht, indien er nog vragen, suggesties of opmerkingen zijn hoor ik het graag in de reacties. Ik probeer zo spoedig mogelijk te reageren.

 

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh poeh, heel verhaal. Eerste 2x dat ik deze post opende heb ik meteen maar weg geklikt met zo'n gigantisch verhaal erin. D:

Maar ben het toch maar gaan lezen deze keer xD. Toch eens leuk om iemand te zien die zo uitgebreid over zichzelf wat verteld en over de dingen die hij/zij hier doet ;P

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@age111 Ik kan altijd vragen beantwoorden ;O Of ik ook tijd heb voor hele bijlessen dat denk ik helaas niet :(

@TheIdiotManiac Haha ja ik had door dat me verhaal wat lang begon te worden dus heb maar een tl;dr toegevoegd voor de mensen die daar allemaal geen zin in hebben :P 

@Fearsum88 Zeker doen! Survival2 heeft meer mensen zoals ik dus altijd wat leuks te bekijken :)

@jeroen123 Ik lig momenteel voor pampus in me bed door een NORO-virusje, als ik weer op minecraft ben zal ik je eens uitnodigen, al is er alleen nogmaar een gestreept hakpatroon te zien en de weg momenteel :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...