Spring naar bijdragen

Live-stream Give-away


TheIdiotManiac

Hmmm...  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Goed idee?

    • Ja
      7
    • Nee
      0
    • Eerst zien, dan geloven... (Dit word automatisch gezien als JA mehehehe)
      0


Aanbevolen berichten

Hallootjes,

Ik heb vandaag een live-stream gedaan op de gamemode Skyblock en nou is mijn vraag: Zouden mensen het leuk vinden als ik minimaal 1x in de 2 weken een live-stream met give-away ga doen? De items kunnen van zeer zeldzaam naar minder zeldzaam gaan maar zullen altijd useful zijn voor elke speler! Waaronder: 14-03-'17 zal er een live-stream komen met een give-away waarbij je een zeer zeldzaam item (voor vooral users) weg gegeven zal worden. Blijft voor nu nog geheim wat dit zal zijn... Laat in de peiling achter wat je er van vind en vind je alleen dat niet genoeg?! Mag ook even op "vind ik leuk" klikken om het me extra te laten weten... #greetig ;)

Hoop dat m'n idee een beetje in de smaak valt... Groetjes,

Tim de IkWilVindIkLeukjes ;P <3

+ De live-stream komt op mijn YouTube kanaal: TheIdiotManiacPlaysGames aangezien ik niet bepaalt bekend ben met live-streamen op Twitch etc. Ook staan op m'n YT kanaal tutorials (op het moment nog maar 1) voor skyblock!

 Edit: Tijd voor de give-away word later nog erbij gezet als ik weet of het idee door gaat of niet! :D De live-stream zelf word gestart rond 13:00

BELANGERIJK: De live-stream word tijdelijk verzet wegens privé problemen.

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei TheIdiotManiac:

Hallootjes,

Ik heb vandaag een live-stream gedaan op de gamemode Skyblock en nou is mijn vraag: Zouden mensen het leuk vinden als ik minimaal 1x in de 2 weken een live-stream met give-away ga doen? De items kunnen van zeer zeldzaam naar minder zeldzaam gaan maar zullen altijd useful zijn voor elke speler! Waaronder: 14-03-'17 zal er een live-stream komen met een give-away waarbij je een zeer zeldzaam item (voor vooral users) weg gegeven zal worden. Blijft voor nu nog geheim wat dit zal zijn... Laat in de peiling achter wat je er van vind en vind je alleen dat niet genoeg?! Mag ook even op "vind ik leuk" klikken om het me extra te laten weten... #greetig ;)

Hoop dat m'n idee een beetje in de smaak valt... Groetjes,

Tim de IkWilVindIkLeukjes ;P <3

 Edit: Tijd voor de give-away word later nog erbij gezet als ik weet of het idee door gaat of niet! :D De live-stream zelf word gestart rond 12:00

Heel leuk idee maar dinsdag om 12:00?? Dan zijn er zeg maar 2 mensen en een kip online :3. School bestaat ook nog D:. Oh en Zondag om 19:00 is ook niet zo'n best tijdstip ivm Studio Sport (Voetbal) zoals vandaag. Maar verder heel leuk Timmeh :')

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei xRobert010:

Heel leuk idee maar dinsdag om 12:00?? Dan zijn er zeg maar 2 mensen en een kip online :3. School bestaat ook nog D:. Oh en Zondag om 19:00 is ook niet zo'n best tijdstip ivm Studio Sport (Voetbal) zoals vandaag. Maar verder heel leuk Timmeh :')

Tis alleen de live-stream die aangaat, verder niks ;P En live-stream had ik vandaag ook al een heletijd aan zonder kijkertjes maar idc xD

+ Voetbal kijk ik nooit dus wist ik veel dat het er dan op is :x

bewerkt door TheIdiotManiac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...