Spring naar bijdragen

Ik stel me even voor


SoundGaming

Aanbevolen berichten

Hallo beste TorchCrafters,

Na een lange tijd heb ik besloten mezelf weer even opnieuw voor te stellen aan de community. Hieronder de informatie.

Introductie

Hallo, ik ben Exciting_Sound en ik speel Minecraft sinds 25 mei 2013. Mijn favoriete server is natuurlijk TorchCraft omdat ik daar veel vrienden heb en het er altijd gezellig is.

Over mij

Ik ben 15 jaar oud en vind het leuk om met vrienden te callen via Discord, maar soms is het moeilijk omdat ik extreem verlegen ben. Op school zit ik in de derde klas en daarom heb ik soms weinig tijd om online te komen op TorchCraft, maar ik doe mijn best om zoveel mogelijk online te komen. Ik zit in drie Discord groepen genaamd RIR-Kanaal, Spectify en UltraKRYM. Ook spreek ik op school veel met vrienden en let ik weinig op in de lessen :P

Op TorchCraft

Als ik op TorchCraft zit, zit ik meestal op Prison of Survival 2 omdat dat mijn favoriete gamemodes zijn. Ik heb 12 vrienden in mijn vriendenlijst waar ik meestal wel mee praat en bezoek om even gezellig te kletsen en een beetje te derpen rond de map.

Mijn vrienden en mijn bijnamen

Ik praat het meeste met PhineLove, kaana3817, Ryancrafter, josken_15, compelintje, Monk_NL, Ska21, Hete_Panda en Saizis. Mijn bijnamen zijn Blobje (bedacht door Saizis), klein geel visje (bedacht door compelintje), soundje (bedacht door LaCaptainFluffy) en Blobske (bedacht door Ryancrafter).

Dit is zowat alles over mij een beetje. Als jullie nog vragen hebben, stuur me gerust een berichtje :)

bewerkt door PinkSound_
Alstu Hete_Panda
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...