Spring naar bijdragen

Spawner Give-Away


TheIdiotManiac

Ik doe mee!  

26 leden hebben gestemd

  1. 1. Stem op keuze 1 als je mee doet, de naam van je forum account komt erbij te staan :D



Aanbevolen berichten

Hey,

Ik zou al een tijd geleden een live-stream give-away doen maar dat is er nooit van gekomen helaas! Maar aangezien ik nog wel het item weg wil geven, een spawner dus, doe ik het via het forum! Het enige wat je hoeft te doen:

  • Zet je minecraft naam in de comments indien dat niet je forum-naam is!
  • Laat weten dat je mee doet door heel gemakkelijk op keuze 1 te klikken in de peiling hierboven. Je naam word weergaven zodra je met je muis op het persoons icoontje naast de "vraag" gaat. Zo sta je meteen genoteerd.
  • Laat je beste grap achter als je er 1 hebt, is niet nodig! En wint jou grap en heb je helaas de give-away zelf niet gewonnen? Je krijgt er alsnog een leuk cadeau voor!

Ben nog vergeten een regel te maken, aangezien er mensen zijn met 2 of meerdere minecraft account's, mag maar 1 account per persoon mee doen! Hou hier rekening mee anders stuur ik @Xoezer achter je aan! (Lol valse bedreiging want Xoezie doet nooit zoiets kwaadaardigs)

Vragen? Stel ze gerust in de comments.

Deze give-away is alleen bedoelt voor skyblock, hoop dat jullie dat begrijpen! Dit betekend niet dat je als non-skyblocker niet mee kan/mag doen, als je al wint kun je het altijd nog aan een vriend(in) geven! :) De winnaar word NIET persoonlijk door mij gekozen maar door een randomizer.

De datum voor de give-away is op het moment nog onbekend, zodra er 5+ mensen mee doen komt de datum hier te staan! De uitslag van de give-away komt op: 31 Maart 2017. De uitslag zal te lezen worden in de comments hier beneden, ook word de uitslag voor de winnaar met de beste grap in de comment te staan. Indien er nog meer mensen mee doen dan nu (13 op het moment), gaan er ook prijzen komen voor 2e en 3e die uit de randomizer komen!

Groetjes, Tim

Edit: Voor de mensen die NU nog gaan stemmen, en dus niet al gestemt hebben, kunnen nu makkelijker stemmen door alleen even op de 1e keuze bij de peiling te stemmen. De namen komen erbij te staan dus dan sta je gelijk genoteerd!

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehooee :) Ik doe mee!  :D Normaal ben ik niet zo'n Souper goeie moppentapper, maar voor deze ene keer vertel ik mijn beste mop ook al staat hij waarschijnlijk ook op internet omdat ie zo bekend is.

Ik dus voor het eerst in mijn leven een show meegemaakt van een ene Jomanda. Zit ik daar, komt ze naar me toe, legt ze haar handen op mij en zegt ze: 'U zult lopen!' Maar ik mankeer helemaal niks!, zei ik. Dat negeerde ze en ze zei opnieuw, en harder: 'U zult lopen!' Ik deed nog een poging om uit te leggen dat ik niks mankeerde maar opnieuw negeerde ze mijn antwoord en riep weer: 'U zult lopen'. 

Toen de show voorbij was, kwam ik buiten, en wat denk je?

Mijn fiets was gestolen!

 

PS. dit is hoogstwaarschijnlijk de enige grap die ik ken. xD 

 

Groetjes, 

Cover :D 

 

bewerkt door SmexyCover
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Give away whoehoeeee!

IK DOE MEE! ;P

Een Survival speler gaat met /tp naar een skyblocker met een schapenboerderij, hij komt er aan en loopt naar de skyblocker toe en vraagt of hij een schaap mag, de skyblocker met schapen zegt dat het mag als de survival speler raad hoeveel schapen hij heeft. De survival speler kijkt een keer naar het weiland en ziet iets van 100 schapen, hij geeft als antwoord 100 schapen en hij heeft nog gelijk ook. De survival speler krijgt een schaap en loopt met het schaap weg, de skyblocker rent hem achterna en vraagt het volgende: 'Als ik raad van welke gamemode jij komt, mag ik dan mijn hond terug?'

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Reszs:

Een Survival speler gaat met /tp naar een skyblocker met een schapenboerderij, hij komt er aan en loopt naar de skyblocker toe en vraagt of hij een schaap mag, de skyblocker met schapen zegt dat het mag als de survival speler raad hoeveel schapen hij heeft. De survival speler kijkt een keer naar het weiland en ziet iets van 100 schapen, hij geeft als antwoord 100 schapen en hij heeft nog gelijk ook. De survival speler krijgt een schaap en loopt met het schaap weg, de skyblocker rent hem achterna en vraagt het volgende: 'Als ik raad van welke gamemode jij komt, mag ik dan mijn hond terug?'

ik snap m niet... xD 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loot ook graag mee, 

Minecraft naam: Midget-1980 ( streepje verkeerd... )

De echte grap zit in de staart: 

Doodzwijgen

Een man en zijn vrouw hadden wat probleempjes en besloten elkaar dood te zwijgen. 
Plotseling realiseerde de man dat hij zijn vrouw de volgende dag nodig had om hem om 5.00 uur wakker te maken voor een vroege zakenvlucht. Hij wilde echter niet de eerste zijn die de stilte zou doorbreken (en dus zou verliezen). Hij schreef daarom op een stukje papier: "Maak me alsjeblieft om 5.00 uur wakker". Hij legde het papiertje op een plek waarvan hij zeker wist dat zijn vrouw het zou vinden. De volgende ochtend werd de man wakker en kwam tot de ontdekking dat het al 9.00 uur was en dat hij dus zijn vlucht gemist had. Hij was woedend en stond op het punt om op zoek te gaan naar zijn vrouw om er achter te komen waarom ze hem niet had gewekt. Ineens zag hij een papiertje bij het bed liggen.
Daarop stond: "Het is 5.00 uur. Wakker worden."

Mannen zijn niet geschikt voor dit soort van krachtmetingen.

God mag dan wel de man eerder dan de vrouw hebben geschapen, maar er gaat altijd een ruwe schets aan het meesterstuk vooraf.

bron: http://www.leukste-moppen.nl/mop-id-3845-titel-Doodzwijgen.html
 

Deze ooit door klasgenoot ten gehore gebracht, kwam hem van de week weer tegen. 

bewerkt door Midget_1980
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe mee! :D ~Kamiel (Duhh)

 

Mijn grap:

 

Lopen twee blondjes op straat.
Ziet het ene blondje 10 meter voor hen een bananenschil op de stoep liggen.
"Nee he!", zegt het andere blondje, "daar gaan we weer!"...

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...