Spring naar bijdragen

Spawner Give-Away


TheIdiotManiac

Ik doe mee!  

26 leden hebben gestemd

  1. 1. Stem op keuze 1 als je mee doet, de naam van je forum account komt erbij te staan :D



Aanbevolen berichten

Vandaag laatste dag om aan te melden! Precies om 00:00 word de winnaar van de spawner bekend gemaakt, en dus ook de 2e en 3e plaats aangezien er zoveel aanmeldingen waren. De 2e winnaar uit de randomizer wint een bedrag van 1000 coins en de 3e plaats een bedrag van 750 coins. De winnaar van de grap wint... Ja weet ik eigenlijk nog niet, dat moet ik allemaal nog ff uitvogelen xD. Winnaar kan zich melden bij mij op skyblock tenzij ik zelf zie dat die persoon online is.

Groetjes, Tim :D

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winnaar van de spawner is geworden: @Midget_1980!!!! :D Gefeliciteerd met je winst, als ik je onlne zie spreek ik je wel even aan of anders om en laat even weten bij welke spawner je belang hebt: Cow, pig, slime, skeleton of spider!

2e prijs: @Claudia_TFV! Je hebt 1000 coins gewonnen! Voor jou geldt het zelfde als voor Midget, zoek mij even in-game op en je krijgt je prijs.

3e prijs: @MonsterHighDVD! Je hebt 750 coins gewonnen! Zelfde geldt voor jou als voor de rest hierboven.

Winnaar van de grap: @werken23. Ik lachde me dood xD. Je prijs is een dikke knuffel op Skyblock! Just kiddin', je wint 500 coins!

Ik zie jullie alle 4 wel in-game!

Ook wil ik iedereen bedanken voor het mee doen en het zo wat spannender te maken. Zullen in de toekomst vaker give-aways komen dus hoop dat jullie je dan ook aanmelden! :D Lataahhh!

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Reszs:

Like je nou met een 2e forum account je berichten? @Timmeh!

Dat lijkt me niet echt de bedoeling het valt nogal op dat bijna al je berichten door @Timmeh! worden geliked. nu snap ik dat je in de leaderboard komt met likes.

ja klopt ik vond dat ook al raar want timmeh is gewoon een tweede account van hem die nooit iets heeft geplaatst maar wel altijd alle berichten leuk vint beetje raar he/? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...