Spring naar bijdragen

Wie is dit dan weer? Owja ikzelf :-)


MiningThunder

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik zal me even voorstellen voor ik überhaupt op de server ben geweest :-). Ik ben MiningThunder en ben een 22 jaar oude Minecraft speler. Waarom ik me niet onder me eigen naam voorstel? Tja het is het idee denk ik, maar houdt privé en games graag gescheiden :P. Ik kom uit het westen van het land en speel Minecraft om meerdere redenen, allereerst gewoon lekker voor de ontspanning na een druk dagje werken. Verder omdat ook mijn vriendin Minecraft speelt en we daardoor erg lange tijden online kunnen zijn, zonder dat we gek worden van elkaar. Ook speel ik Minecraft om (dit gaat stom klinken) dit een betere plek te maken. HOE DAN?? Ik probeer altijd mensen te helpen en ben zeker geen wandelaar, eenmaal in een server bijt ik me hierin vast tot de server noodgedwongen moet stoppen. Om te helpen denken velen gelijk aan MOD of Admin status (als ik die kans krijg pak ik deze zeker wel) maar zelfs als user kan je soms al een hoop betekenen, hier ben ik in de loop van de tijd wel achter gekomen. 

Dat was het wel z'n beetje denk ik.
Mocht je toch meer willen weten vraag het gerust

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...