Spring naar bijdragen

Uitslag


xDSvennyGamesxD

Aanbevolen berichten

vandaag word bekend gemaakt wat voor wedstrijd het deze zomervakantie gaat worden! 15% had gestemd voor Banner wedstrijd en 30% voor Build Battle. dat betekend dus dat verrassing met 55% heeft gewonnen! het verassingswedstrijd ding ofzo is: Pixel art wedstrijd! deze wedstrijd begint 19 juli en eindigt 3 augustus! de hoofdprijs is natuurlijk weer rankup  op gamemode naar keuze of voor 20 euro shoppen in de tc shop! alvast veel plezier! :D als je deel wilt nemen aan deze wedstrijd reageer dan op deze discussie of kom naar me toe op crea

bewerkt door xDSvennyGamesxD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎12‎/‎04‎/‎2017 at 15:43 zei xDSvennyGamesxD:

vandaag word bekend gemaakt wat voor wedstrijd het deze zomervakantie gaat worden! 15% had gestemd voor Banner wedstrijd en 30% voor Build Battle. dat betekend dus dat verrassing met 55% heeft gewonnen! het verassingswedstrijd ding ofzo is: Pixel art wedstrijd! deze wedstrijd begint 19 juli en eindigt 3 augustus! de hoofdprijs is natuurlijk weer rankup  op gamemode naar keuze of voor 20 euro shoppen in de tc shop! alvast veel plezier! :D als je deel wilt nemen aan deze wedstrijd reageer dan op deze discussie of kom naar me toe op crea

hoe kan ik meedoen? ik wil wel een hogere rank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...