Spring naar bijdragen

update


xDSvennyGamesxD

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei funny_men300:

Roleplay is iets dat ze graag doen op crea (voor zover ik weet toch), misschien dat jullie daar mee iets zouden kunnen doen? :) 
 

dat is indd iets dat veel gedaan word op crea. ook zou ik willen dat je op je plot pvp en gamemode 1 kan zetten, dan kan je op crea een pvp arena maken ;P

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een warp speciaal voor roleplays? (party chat noodzakelijk).

@smileyman03's Idee: dat is echt geweldig.

de paarse chat terug in de warp voor roleplays (met cooldown om spam te voorkomen).

@SUP3RK3V1N104's Npc in de godlike spawn moet aangepast worden naar mod :3 

/sit mogelijk maken op alle gamemodes (als dat een optie is)

 

bewerkt door Shannon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-4-2017 at 11:45 zei smileyman03:

dat is indd iets dat veel gedaan word op crea. ook zou ik willen dat je op je plot pvp en gamemode 1 kan zetten, dan kan je op crea een pvp arena maken ;P

ik zeg hier gamemode 1 maar ik bedoel natuurlijk gamode 0 (survival)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik zat te denken voor ranks van Vip en hoger, /merge, want als je een project wilt maken op 6 Godlike plots en je hebt geen Merge dan kan het zo zijn dat de weg ervoor zorgt dat je bijvoorbeeld een gebouw één stuk op het ene plot en het andere stuk op het andere plot. Daarom zou ik het heel fijn vinden als /merge voor Vip en hoger op Creative komt :P

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei DitIsPlaneetje:

Ik zat te denken voor ranks van Vip en hoger, /merge, want als je een project wilt maken op 6 Godlike plots en je hebt geen Merge dan kan het zo zijn dat de weg ervoor zorgt dat je bijvoorbeeld een gebouw één stuk op het ene plot en het andere stuk op het andere plot. Daarom zou ik het heel fijn vinden als /merge voor Vip en hoger op Creative komt :P

 

Je kan /merge voor 2.5 euro extra kopen in de shop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Graseter (troes1):

Je kan /merge voor 2.5 euro extra kopen in de shop

Ik zag alleen in de shop dat je dat alleen bij prison kan kopen en niet Creative dus misschien kunnen ze dan Plots samenvoegen bij de shop van Creative zetten

ik zat eigenlijk ook nog misschien te denken voor (/plot mid) dat je naar het midden van je plot gaat en ook nog misschien Voxel Sniper voor GL en GL++

bewerkt door DitIsPlaneetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...