Ryancrafter

TorchCraft gamemode

Ik heb leuke gamemodes gezien en gehoord op TorchCraft en op het Forum. Maar ik heb wat vragen: 1. Wanneer komt parcour terug? 2. Gaat terra van de whitelist af? Zoja: Wanneer?) 3. In welke maand komt zandbak (welke maand omdat jullie anders TEveel verklappen) Antwoord zal fijn zijn want parcour heb ik zin om te doen -_-. Fijne jaren TorchCrafters!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey @Ryancrafter

parkoer komt zeker terug, staff is druk bezig met een nieuwe gamemode genaamt games. In deze gamemode zit onderandere de zandbak en parkoer. En over terra gesproken, we zijn nu druk bezig om de beta te testen en als alles goed test en werkt gaat de whitelist er van af, dit kan btw effe duren wat een gamemode goed testen kost aardig wat tijd 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi ryan!

Parcour komt samen met kitpvp terug in games! (Met nog een paar extra's hehe) Ook zandbak komt binnenkort! Maak je maar geen zorgen meer informatie komt vanzelf!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey @Ryancrafter

Je kan je ook nog aanmelden voor de whitelist van Terra om eventueel mee te kunnen helpen met testen/spelen☺.

Kijk maar eens bij het forum van Terra bij Terra Updates (beta). Meldt je daar aan en wie weet wordt je wel geselecteerd om Terra te mogen spelen/testen.

Succes.

Greetz Saizis

Reszs vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pixiio? Zal ik whitelist mogen hebben op parcour? Ik weet niet hoe ik dat vraag :/ (Mailen gaat niet dus daarom maar via hier) ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 19-4-2017 at 11:57 zei Pixiio:

Zal ik je dag goed maken? Dat Parkour even niet meer werkte was eigenlijk een foutje :sweat_smile:. Hij is weer online!

@Pixiio Er staat nog een whitelist op, we kennen er nog steeds nie in :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei jeroen123:

@FireBoy_02 als je wilt weten wat terra is, xoezer heeft een helemooie pagina gemaakt met alle info over terra als ik jou was zal ik dat even doorlezen

kan je mischien de link heel even doorsturen, bedankt voor de moeite

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.