Spring naar bijdragen

Community standbeeld <3


jale1

Aanbevolen berichten

Het begon allemaal op een mooie Lente-dag... 

xSemmyx en Jale1 waren aan het rondhuppelen op survival1 tot SaintsDevastator ze opeens kwam opsluiten! Hij sloot ze op in een apenkooi en gebruikte ze als attractie "Kom dat zien, kom dat zien! Twee apen in een kooi!" riep hij vrolijk door de chat heen. Er kwamen veel mensen dus het feest kon beginnen, zo begon er iemand met blokjes op de kooi te plaatsen.. en toen nog iemand en toen.. xSemmy en Jale1 ontsnapte en hielpen mee bouwen aan de kooi, dit leidde tot een prachtig standbeeld. Er waren twee regels "Geen dingen slopen van andere" en "Alleen blokken uit je inventory gebruiken". Zo werd dit prachtige kunstwerk gebouwd. Op het einde werd er nog een mooi hart aan toe gevoegd waar nog eens op stond hoe geweldig de survival1 community wel niet is en natuurlijk al de bouwers van het standbeeld. 

Het was weer eens een gezellige avond op survival1, er is veel gelachen en plezier gemaakt! 

(Het standbeeld kan je bekijken door op spawn recht vooruit te lopen en op de brug naar rechts te kijken! Je ziet het in de verte wel staan!)

Ik zie jullie snel op survival1, Byebye! 

  • Leuk 9
Link naar opmerking
Deel via andere websites

;o Leuk standbeeld survivalers:o Eindelijk wat community builds op torchcraft :D

We zijn reeds ook bezig met een leuk community project op s2 dus wie zin heeft is vrij om te helpen ;o Het is naar schatting een bescheiden 300k groot dus een paar extra handen zijn zeer welkom :P *raadpleeg projectleider werken23 voor meer informatie*. En anders tot over een jaar wanneer dit hopelijk toch wel af is met de huidige mankracht xD

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whahaha wat stom! Ik kijk echt gewoon niet in de camera! Super idioot dit! Ook zo lekker in t midden ;P En iedereen een Saint, behalve ik xD. Nouwja het beeld is in ieder geval prachtig en daar gaat het om <3

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...